Ziet er goed uit.
Succes verder.!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JessicaD88 schreef:Ik vind het een mooi paard, maar jij zit er inderdaad op alsof je een stier door een proef moet loodsen!

rakkertje13 schreef:tantjeuh je haalt me de woorden uit de mond, ik vind hem op elke foto iets op de voorhand vallen (maar dat ligt ook aan de foto's want die zijn telkens "naar voren" genomen met een scheve horizon)

geit schreef:vanaf het plaatje ziet het eruit of jij veel spanning hebt.
Hij heeft zijn oren niet naar achteren. Hij heeft ze gewoon opzij wijzen. Zo heeft hij ze bijna altijd, als hij geconcentreerd oplet 
Ik weet dat er nog genoeg verbeterd moet worden en de foto's zijn genomen op zijn minste wedstrijd. Hij heeft er pas 5 gelopen maar toch
xxjamiexx schreef:Okee je hebt wel weer genoeg gedonder over je heen gekregen. Wat raar is is als de éen ergens mee begint bedenkt/weet gelijk opeens iedereen wel iets te bedenken.
Vergeet niet dat het paardje pas vier is !
Dank U !
Ik denk dat de kamer van je zadel iets te wijd is, want vind het zadel niet echt er top op liggen 

(grapje)
Als je hem vergelijkt met een paard maanden terug, heeft hij al meer 'body' gekregen.

Sorry maar ik zie er iets aan, aan jouw zit en de manier waarop het op jouw paard ligt, ik weetniet maar heb er een beetje moeite mee.. Als ik naar foto's in jouw profiel kijk ligt hij ook zo vreemd, en vind jouw er ook niet zo mooi op zitten. Begrijp me niet verkeerd, je houding is netjes, maar de manier waarop je op het zadel zit vind ik vreemd. *beetje vaag, ik weet.*
haha, geconcentreerd