Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik reed ook mee met mijn ontzettende druktemaker was nr 24
. Bij mij was het mijn 2de wedstrijd de eerste was ik gediskwalificeerd en kwam ik niet verder dan 3. Ik heb alleen een film ervan..Hoe waren je resultaten?
je moest net voor mij starten gloof ik en hij ging als eeeen gek rond!!! jezus wat een sterk paard zeg!! vond het knap hoe je hem nog rondreed!!!
. Hij is niet super sterk maar heeft nogal ontploffings gevaar wanneer ik heb voor te veel inhoud en word ontzettend heet met springen. En omdat hij vorige keer heel lomp stopte heb ik hem maar laten gassen
. Vermogen heeft hij idd zat alleen nnu nog rust in zn kop....Ik had hem gewoon al een dik half uur ingereden veel gegallopeerd maar wanneer ik in de ring verschijn is hij weer helemaal opgeladen
. Ook ik viel net buiten de prijzen omdat een balkje en niet zn geweldige stijlpunten had hahaah. Errggg vreemd
.
vind het wel een heel mooi paard wat je hebt en 1 balkje is toch heelmaal niet slecht! hou oud je is paardje HouVanUtopia schreef:zonde idd! ik moest al 25ste!!!! dus erg dicht bij jou!!! ik was gloof ik 9de ongeveer...hoop idd ook dat de uitslagen er snel zijn van de dressuur waren ze er meteen
. En nu heb ik hem eindelijk op de rit
komt ooit nog wel goed.Citaat:Ik rij op een vosje ( grote witte bles + drie witte benen) germus genaamd, ik heb met hemelvaartsdag ook meegedaan in de klasse M1 met dressuur

Marijkeeee schreef:ja idd het lijkt als of het een triple is... alsje goed kijkt zie je dat het een oxer is
Leuke foto's hoor![]()
mooi koppie heeft ie

dat is inderdaad wel heel toevallig. Ik dacht in de eerste instantieo ok dat het een tripple was! Ik liep al te sputteren dat dat toch helemaal niet mocht in de B

echt lief. Ziet er goed uit hoor!
**Trots** 
:D
.
je hoort weer van me hoe het gin!!