Sentido schreef:hoezo niet aardig gezegt, volgens mij heb je het gewoon goed gezegt maar wil de TS alleen aardig commentaar dat ze het geweldig doet. tuurlijk is het leuk om te horen dat je een leuke pony hebt ect ect.. maar soms is het commentaar gewoon wel terecht, ik weet het niet want ik heb het commentaar niet gelezen maar ik vind jou reactie wel een beetje overdreven.
als ze alleen maar zeggen dat je het verkeerd doet moet je misschien eens vragen hoe ze willen dat je het dan doet, er zitten veel mensen op bokt die behoorlijk wat ervaring hebben. je kunt ook blij zijn dat je iets van hun kunt leren. en dat er mensen tussen zitten die gaan schelden, tsjah die kun je op straat ook tegenkomen. dan loop je er toch gewoon even om heen..
ps: ik zou even goed nadenken of leo_nore wel zegt wat je denkt dat ze zegt..
Ja, we willen ook best commentaar. Maar op die topic zaten ze me wel zó af te zeiken, ze hebben me ook verteld hoe het dan moet. maar wel op een erg grove manier, en als er 1 begint met schelden, begint de rest. Daarom zei ik nu van ; dan maar geen commentaar. En ook omdat we weten waar we aan moeten werken, deze foto's waren van het begin. En het gaat nu ook beter.
maar wat bedoel je met je PS ?
ik vind het wel écht leuk dat je nieuwe dingen met je pony probeert!
dit is trouwens de tweede en de laatste keer dat ik dit topic open ,
en dat proberen; dat was echt heel leuk

wat ik nou bedoel is trek het allemaal niet zo aan