Topsy @ handwerk + uitleggen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

x__Ellis

Re: Topsy @ handwerk + uitleggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:27

Sentido schreef:
hoezo niet aardig gezegt, volgens mij heb je het gewoon goed gezegt maar wil de TS alleen aardig commentaar dat ze het geweldig doet. tuurlijk is het leuk om te horen dat je een leuke pony hebt ect ect.. maar soms is het commentaar gewoon wel terecht, ik weet het niet want ik heb het commentaar niet gelezen maar ik vind jou reactie wel een beetje overdreven.
als ze alleen maar zeggen dat je het verkeerd doet moet je misschien eens vragen hoe ze willen dat je het dan doet, er zitten veel mensen op bokt die behoorlijk wat ervaring hebben. je kunt ook blij zijn dat je iets van hun kunt leren. en dat er mensen tussen zitten die gaan schelden, tsjah die kun je op straat ook tegenkomen. dan loop je er toch gewoon even om heen..

ps: ik zou even goed nadenken of leo_nore wel zegt wat je denkt dat ze zegt..

Ja, we willen ook best commentaar. Maar op die topic zaten ze me wel zó af te zeiken, ze hebben me ook verteld hoe het dan moet. maar wel op een erg grove manier, en als er 1 begint met schelden, begint de rest. Daarom zei ik nu van ; dan maar geen commentaar. En ook omdat we weten waar we aan moeten werken, deze foto's waren van het begin. En het gaat nu ook beter.

maar wat bedoel je met je PS ?

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:28

horsiegek schreef:
Goed dat je handwerk doet. Maar ik denk niet dat je er veel aan hebt als je nieteens stelling vraagt of aan de teugel vraagt of iets. Niet verkeerd opvatten maar ik vind het "mennen" zoals je het doet een beetje zinloos. Je kan er dan nog beter met een halstertouwtje naast lopen. Probeer je pony iig meer stelling te vragen. Het is maar een tip. Ik hoop dat ik je een beetje blij kan maken omdat ik 'normaal' commentaar geef!

Groetjes! En succes!

bedankt, we zullen eraan werken Vingers aflikken

leo_nore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:29

ps: ik zou even goed nadenken of leo_nore wel zegt wat je denkt dat ze zegt..[/quote]

ROFL

x__Ellis: Ik probeer het zo aardig mogelijk te zeggen, maar vindt het gewoon een beetje onnodig dat je dit topic telkens opnieuw opent en er dan geen (negatief)commentaar op wil. niet aanvallend bedoelt ofzo Knipoog ik vind het wel écht leuk dat je nieuwe dingen met je pony probeert!

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:31

leo_nore schreef:
ps: ik zou even goed nadenken of leo_nore wel zegt wat je denkt dat ze zegt..

ROFL

x__Ellis: Ik probeer het zo aardig mogelijk te zeggen, maar vindt het gewoon een beetje onnodig dat je dit topic telkens opnieuw opent en er dan geen (negatief)commentaar op wil. niet aanvallend bedoelt ofzo Knipoog ik vind het wel écht leuk dat je nieuwe dingen met je pony probeert![/quote]

omdat je het niet aanvallend bedoelt, zal ik er ook níet aanvallend op reageren. Vork dit is trouwens de tweede en de laatste keer dat ik dit topic open , Lachen en dat proberen; dat was echt heel leuk Haha!

x__Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:34

Jolliegirl schreef:
hoevaka ga je dit nog openen???? dit is letterlijk handwerk

Volgens mij mogen wij gewoon niks meer doen, we mogen niet rijden en dit mag ook al niet meer.

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:36

x__Martine schreef:
Jolliegirl schreef:

Volgens mij mogen wij gewoon niks meer doen, we mogen niet rijden en dit mag ook al niet meer.

volgens jolliegirl niet , maar daar reageer ik gewoon niet op Knipoog

x__Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:38

Volgens mij mogen wij gewoon niks meer doen, we mogen niet rijden en dit mag ook al niet meer.[/quote]

volgens jolliegirl niet , maar daar reageer ik gewoon niet op Knipoog[/quote]

Haha, ik ook niet meer Haha!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:39

volgens mij niet?
pardon?

heb je uberhaupt wel toestemming om je 3e dezelfde topic te openen op 1 dag?

Jolliegirl

x__Martine schreef:
Jolliegirl schreef:

haha ik zeg niet dat je niet mag rijden hoor, ga je gang en geniet Haha!

Anoniem

Ik ga TEMmen, volgens mij mag ze helemaal geen nieuw topic openen, zie volgende:
Oscar schreef:
x__Ellis schreef:
Nouja; leuke reacties alleen. Als je alleen maar komt zeiken kun je net zo goed oprotten

Pardon???

Dit soort teksten worden hier niet op prijs gesteld, vandaar ook een slotje op je topic voor overleg.
Het is niet de bedoeling dat je ondertussen een nieuw topic aan gaat maken.

Kan aan mij liggen hoor Bloos

[edit] was al bekend Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-05-07 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:40

daar heb ik het dus ookal over Lachen

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:41

Jolliegirl schreef:
x__Martine schreef:

haha ik zeg niet dat je niet mag rijden hoor, ga je gang en geniet Haha!

rijden doen we niet meer, niet veel tenminste. Dit is leuker Vork

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:42

Desiree_Tina schreef:
Ik ga TEMmen, volgens mij mag ze helemaal geen nieuw topic openen, zie volgende:
Oscar schreef:

Pardon???

Dit soort teksten worden hier niet op prijs gesteld, vandaar ook een slotje op je topic voor overleg.
Het is niet de bedoeling dat je ondertussen een nieuw topic aan gaat maken.

Kan aan mij liggen hoor Bloos

[edit] was al bekend Knipoog

tuurlijk, gaan we het daar weer over hebben. Wat zijn jullie hiermee van plan te doen?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:44

ik ben hier niets mee vanplan, maar je gaat tegen de regels in.
*zielig onderschrift joh..
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 19-05-07 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:45

Ik ga trouwens geen foto's meer van Topsy (en ook van geen ander paard) op bokt zetten. Ze worden net zoals nu en andere topicz allemaal afgezeikt, ik heb het hier wel een beetje gehad. Jullie hebben jullie zin, jullie hebben me letterlijk weggeplaagd Boos!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:45

Ik snap het al niet waarom je geen commetaar wil hebben. Maar als je naar het vorige topic kijkt dan had je het kunnen verwachten.. en nee dat bedoel ik neit gemeen ik probeer alleen iets te zeggen. Als je vervolgens zo'n topic weer opent op zo'n grofe manier en dan nadat die gezloten wordt weer hetzelfde opend en dan weer zo fel reageerd.. ohh ik praat teveel Tong uitsteken wat ik nou bedoel is trek het allemaal niet zo aan Knipoog en begin met zulk handwerk als je je er wat in hebt verdiept zodat je goed weet waar je mee bezig bent want op deze manier heeft het wat weinig zin.. Dus verdiep je erin Lachen

Met lange lijnen gaat het inderdaad makkelijker, en als ze heir op bokt ja zoiets moet je ook opbouwen. En de pony is 23 jaar zoals ik las dus dat duurt misschien even maar dan heb je er daarna veel meer lol van Lachen. Zo kan je ook goed wat rugspieren opbouwen waardoor hij daar wat sterker wordt. Want hoe beter je hem op die manier traint des te fijner het werk voor de pony is en des te langer gaat hij mee Lachen. Zoek er ook misschien begleiding bij.. Want ga niet zomaar "handwerk" doen als je niet precies weet wat het inhoud Lachen

En nog even voor de duidelijkheid ik bedoel dit hele verhaal alleen maar goed Knipoog
Laatst bijgewerkt door Maysie op 19-05-07 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:46

Jolliegirl schreef:

dat komt omdat ze ook zielig op mij en mijn lievelingspaarden/pony's reageren... En eigenlijk is het gewoon waar. Volgens mij willen ze niet meer dat ik er foto's van op zet. Ze worden alleeeeeeeeen maar afgezeikt. Daar heb ik genoeg van! Ik stop met foto's plaatsen.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:46

Nagelbijten / Gniffelen
Leuke pony, maar heb je je lijnen nou bijna op de grond hangen? Probeer die uit de weg van de benen te houden..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:47

x__Ellis schreef:
Jolliegirl schreef:

dat komt omdat ze ook zielig op mij en mijn lievelingspaarden/pony's reageren... En eigenlijk is het gewoon waar. Volgens mij willen ze niet meer dat ik er foto's van op zet. Ze worden alleeeeeeeeen maar afgezeikt. Daar heb ik genoeg van! Ik stop met foto's plaatsen.

stop er idd maar mee, bokt heeft deze foto's al 3x gezien.
je andere topic word onder handen genomen, en zal dit ook nog even doorsturen naar een lieftallige mod die er even naar zal kijken Lachen

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:48

hmm.. oke, geen commentaar. euh, juist ja.

Naja, hijs mooi wit Haha!

Strawberry_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:48

Ik sluit me helemaal aan bij Maysie.
Zoek wat meer informatie over handwerk en hoe je het het best kan aanpakken etc. Want zo heeft het niet zoveel zin Knipoog

Wel een leuke pony verzorg je. Veel plezier er nog mee Lachen

Wat ik trouwens wel vind (niet aanvallerig) is dat je een topic opent op HAW, je ook commentaar kan verwachten, anders kan je het naar mijn idee beter niet openen Lachen

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:48

Maysie schreef:
Ik snap het al niet waarom je geen commetaar wil hebben. Maar als je naar het vorige topic kijkt dan had je het kunnen verwachten.. en nee dat bedoel ik neit gemeen ik probeer alleen iets te zeggen. Als je vervolgens zo'n topic weer opent op zo'n grofe manier en dan nadat die gezloten wordt weer hetzelfde opend en dan weer zo fel reageerd.. ohh ik praat teveel Tong uitsteken wat ik nou bedoel is trek het allemaal niet zo aan Knipoog en begin met zulk handwerk als je je er wat in hebt verdiept zodat je goed weet waar je mee bezig bent want op deze manier heeft het wat weinig zin.. Dus verdiep je erin Lachen

Met lange lijnen gaat het inderdaad makkelijker, en als ze heir op bokt ja zoiets moet je ook opbouwen. En de pony is 23 jaar zoals ik las dus dat duurt misschien even maar dan heb je er daarna veel meer lol van Lachen. Zo kan je ook goed wat rugspieren opbouwen waardoor hij daar wat sterker wordt. Want hoe beter je hem op die manier traint des te fijner het werk voor de pony is en des te langer gaat hij mee Lachen. Zoek er ook misschien begleiding bij.. Want ga niet zomaar "handwerk" doen als je niet precies weet wat het inhoud Lachen

En nog even voor de duidelijkheid ik bedoel dit hele verhaal alleen maar goed Knipoog

het zal wel Knipoog jammer genoeg zullen jullie dat nooit meer zien, niet van mij tenminste. Ik weet een site waar ze veel aardiger reageren enzo. Niet gemeen bedoelt hoor Knipoog

x__Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:49

patsur schreef:
Nagelbijten / Gniffelen
Leuke pony, maar heb je je lijnen nou bijna op de grond hangen? Probeer die uit de weg van de benen te houden..

Ik heb ze na de foto's gelijk weer goed gedaan Haha!

Het is maar een momentopnamee Knipoog

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:49

Wegens het negeren van een modaanwijzing een slotje.