Zweten heeft niets te maken met conditie, je moet naar het herstel van de HS kijken. Overigens zou ik dit niet te vaak doen, daar je een explosieve inspanning levert, en die dus verzuring kan geven...
ik zou iets gerichter gaan trainen, een cross is niet een kwestie van zo hard mogelijk over een weiland rossen. Je zegt dat je moeite hebt haar terug te nemen als ze zo hard loopt, dan zou ik daar nog even flink op oefenen want dat is erg belangrijk in de cross, de hindernissen geven tenslotte niet mee. Veel succes verder!
om misvestanden even te voorkomen, Iris gaat een race rijden, dus geen cross zoals sommigen zeggen een cross is namelijk met hindernissen en dat is hier dus niet het geval. overigens is dit de 2e keer dat ze even ging racen in de wei, en we zijn dan ook hard aan het oefenen om haar te leren op tijd terug te komen.
hoi hoii... wat heb jij een leuke pony.,!! ze lijkt super veel op mijn oude snoopy,, alleen ceasarlover @ bokt had het al een beetje uitgezocht en samen kwamen we erachter dat het niet kon,,, maar ze lijkt er wel veel op..!!! ze gaat egt suuper hard he,,!!!! veel plezier er mee doeii