(Ehm, als je met z'n drieen op de grond staat dan het best alle drie aan dezelfde kant dan hè, anders houd je hetzelfde probleem als ze weg mocht springen
). Maar ze ziet er uit alsof ze het allemaal heel leuk vindt! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Maar ze ziet er uit alsof ze het allemaal heel leuk vindt! SGWOllie schreef:Wow, dat ziet er al veel meer ontspannen uit zeg! Echt knap hoor!!!
(Ehm, als je met z'n drieen op de grond staat dan het best alle drie aan dezelfde kant dan hè, anders houd je hetzelfde probleem als ze weg mocht springen). Maar ze ziet er uit alsof ze het allemaal heel leuk vindt!
SGWOllie schreef:Wow, dat ziet er al veel meer ontspannen uit zeg! Echt knap hoor!!!
(Ehm, als je met z'n drieen op de grond staat dan het best alle drie aan dezelfde kant dan hè, anders houd je hetzelfde probleem als ze weg mocht springen). Maar ze ziet er uit alsof ze het allemaal heel leuk vindt!
madelon31 schreef:Ps gave schimmel heb je zeg..hoe krijg je die zo wit?? Ik heb ook nog een schimmel maar die lijkt af en toe op een bonte![]()

Zwartwitje schreef:Wat een leuke foto's zeg! Die gezichten na afloop, helemaal opgelucht en uberblij
Braaf paard, wat was ze schattig als veulen.
Jullie staan op Stal Middendelfland?
Zwartwitje schreef:Ik herkende het wel, heb daar ooit eens een blauwe maandag een verzorgpaardje gehad. Staan die containerstallen er nog?

madelon31 schreef:Nog even het verschil....
zo was ze toen we haar net gekocht hadden...lief he!
maar gelukkig geen nerdie meer! sybje schreef:Ik was trouwens het topic kwijt!
madelon31 schreef:Morgen komt er een deskundig oog kijken naar Donna en ons. Gewoon horen of we het goed doen of wat wel of juist niet moeten doen.
Ben benieuwd..misschien kan je morgen al een volte galoperen fal![]()
![]()

! 
madelon31 schreef:hihi..ja maar fallon wat toch wel op stukken best ontspannender hoor!![]()
Maar als je voor het eerst moet draven op zo'n groot paard terwijl je eigenlijk arabier gewend ben dan mag je ook wel spanning hebben.
Maar fal ik ben weer super trots op je!!! ik doe het je nog niet na hoor!![]()
![]()
Zondag gaan we samen proberen....nou foto's volgen