Fanny Aan het 'werk'!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jump_girl

Re: Fanny Aan het 'werk'!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 16:41

ik vind dat x_ellis gelijk heeft maar ik vind je er nog mooi op passen hoor. en het setje staat leuk

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:07

loveme schreef:
ik vind dat x_ellis gelijk heeft maar ik vind je er nog mooi op passen hoor. en het setje staat leuk

dankje Haha! ben blij dat toch nog iemand ook nadenkt Lachen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:11

x__Ellis schreef:
Leuke foto's hoor Haha!

Maar ik wil nog ff wat zeggen tegen bokkers die reageren tegen mij: Oke, ik ben ongeveer even groot als haar, gewicht zal ook wel niet veel uitmaken. Als ik op een welsh B rijd is het zielig en ben ik te groot enzo. En als jij op een shet rijd kan het nog wel.
Ik wou ff zeggen dat ik dit heel vaag vind. (vat dit niet verkeerd op hoor, ik vind je er tuurlijk nog op kunnen! Bloos ) Ik vind het gewoon vreemd dat ze mij zitten af te zeiken en bij jouw niks erover zeggen... Bloos

Najaa; super foto's , en super shett Haha!

Oeps sorry, zie al dat er een mod tussen gekomen is Bloos x_ellis: soms moet je leren om je mond dicht te houden Bloos

Ave

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:43

O, ik vind je ook veel te groot, maar aan de andere kant het is maar een half uurtje en dan denk ik; misschien is het ook wel leuk voor die pony!

Nee hoor, geen bezwaar voor dat half uurtje. Het is een leuk ponytje dus veel plezier ermee Pling

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 08:40

Dit gaat toch nog prima! zo'n shet laat wel merken of ie het ergens wel of niet mee eens is. niet voor niets een "oliebol" Knipoog geintje hoor.. je weet wie het zegt Lachen
Vind je er nog prima opassen en juist super toch voor die pony als er nog wat mee gedaan word. Ik zie dit heel veel liever dan 8 van de 10 andere shetlanders die veelste dik op een weilandje staan waar verder niet naar omgekeken word, of niets mee gedaan word. ik denk dat jij die pony veel meer pleier doet om er op te rijden dan altijd maar te longeren.

Ulaney

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 09:51

Ik weet nog niet goed wat ik ervan vind Clown
Maar van een halfuurtje per week krijgt die pony toch ook geen conditie ?
Gooi m dan paar keer per week aan de longe met bijzetjes ofzo.
En dan n half uurtje rijden, want zo heeft het volgens mij toch niet super veel nut.
Ik vind je wel te groot, en ook te streng. tis wel een super schattig ponytje

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 10:00

Hey leuke pony hoor
er staat 3x per week een half uurtje hobbelen Knipoog
achja er rijden nog grotere mensen dan jouw op shetjes ken der genoeg Haha!

WinstonVDB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 18:43

voor de leuke reacties; bedankt Haha!

Over het zadeltje, ik heb zelf al in dit topic toegegeven dat het inderdaad niet helemaal goed ligt, ik ben nu aan het uitvinden hoe het beter gaat liggen. ( er ligt dus al een bontje onder, nu kijken hoe het ligt met een schuine onderlegger die de achterkant ophoogt, of een staartriem) Hier wordt dus wat aan gedaan!

En tja, of de pony van een half uurtje rijden conditie krijgt, misschien niet veel, maar echt veel is er ook niet nodig. Het is gewoon dat ze niet van de ene dag niets doen, ineens de andere dag wel moet werken; dat is namelijk ook niet goed voor dr Lachen
Zoals mensen al zeggen, longeren zijn we ook aan het werken maar dit snapt ze nog niet helemaal, en zelf ben ik van mening dat een half uurtje rijden geen kwaad kan, het is juist lekker voor haar als ze eventjes eruit kan en haar energie eruit kan gooien! Dan doet ze dat met het kindje op haar rug tenminste niet Knipoog

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 20:42

Leuke foto's Iloon met Fan!!

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:11

he.iloon op een andere pony!!
daar kom ik met mijn opmerkingen,

over het zadel:ik vind het te ver naar voren kruipen/liggen.
ook je groote/gewicht zal daar niet mee helpen,heb je al een staartriem geprobeert?

je houding:alweer je handen,wees streng voor jezelf,houd je handen voor en boven het zadel..

het rijden opzich:over de buitenschouder weg lopen geeft aan dat de pony weinig bereden/balans heeft...rijden op buitenteugel of begrenzen met buitenteugel is nog onbekend..oefening baart kunst.

gr,denise

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 09:41

Heyy Iloon Lachen
Ik vind je iet aan de grote kant mar te zwaar ben je zeker niet
Ik ga mee met het commentaar van Cassanova Ja

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 11:53

Leuke pony,
het zadel ligt inderdaad wel wat naar voren, maar dat gaat al gauw schuiven bij sommige shetjes. Ik weet niet of jou zadel ook gaat schuiven of dat je hem iets te ver naar voren op hebt gedaan. Omdat het zadel wat naar voren ligt, en jij er bven op gaat zitten, is het zwaarder voor de pony omdat jou gewicht dan niet helemaal verdeelt is. Hierdoor kan je ook zien dat die erg op de voorhand loopt. verder vind ik je persoonlijk te groot voor de pony. Ik vind het geen mooi plaatje hebben.

WinstonVDB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 12:11

ik ben inderdaad bezig om een staartriem op mn zadeltjes te laten bevestigen Lachen