Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scotty__ schreef:Mag er ook commentaar op de foto's gegeven worden?
Ik denk dat je met het kunstje hem wel wat langer mag geven in de nek, ik vind het nu akelig kort en het lijkt alsof je hem in de krul trekt.
Ook zou ik geen foto uitvergroten omdat het misschien wel leuke foto's zijn maar niet geschikt..
EevaAhH schreef:Ik weet niet wat jij ontspannen vind, maar dit is het dus totaal niet in mijn ogen.

duss

_anton_love_ schreef:hoe weet jij dat nou ze lopen altijd met hun oren op de foto's naar voren hoorduss

_anton_love_ schreef:EevaAhH schreef:Ik weet niet wat jij ontspannen vind, maar dit is het dus totaal niet in mijn ogen.
Omdat dit ook hele ouwe foto's zijn!!!!
Ga lezen voor dat je iets zegt
ik zeg dit alleen om je te helpen. je moet proberen anders met het commentaar om te gaan en niet ontkennen: ze HELPEN alleen
_anton_love_ schreef:hoe weet jij dat nou ze lopen altijd met hun oren op de foto's naar voren hoorduss
, en trouwens, je plaatst deze foto's NU , dus geef ik er ook commentaar op wat ik op deze foto' s zie.
_anton_love_ schreef:Scotty__ schreef:Mag er ook commentaar op de foto's gegeven worden?
Ik denk dat je met het kunstje hem wel wat langer mag geven in de nek, ik vind het nu akelig kort en het lijkt alsof je hem in de krul trekt.
Ook zou ik geen foto uitvergroten omdat het misschien wel leuke foto's zijn maar niet geschikt..
Dat doet hij altijd zelf zo rij dhij meestal ook ik vraag nooit iets aan hem hij doet het zelf altijd![]()
Bedankt voor je reactie!
Wat ik al zei de kwaliteit komt door die site als ze gewoon op de conputer staan is het een goede site want is van een echte goede camera gedaan van een foto graaf
die is leuk , en wat beter te zien dan de andere