Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ik zou wel willen, maar ikd weet niet of ik iemand zo gek kan krijgen voor het vervoer, maar ze is pas 4 jaar, dus heb nog even de tijd om iemand te vinden
. Heb wel over 2 weken een groentjes. Dus ben benieuwd hoe het gaat.
.
,
Je kunt ook zeggen, dat ze niet zo'n dunne is
en ze is nu prima op gewicht, ze is laatst lekker afgevallen na een weekje bos.
.
Veel suc6 verder! Citaat:Zelf heb ik een kruising bels/fries.

!
.
Ziet er erg leuk uit, veel plezier nog met deze jonge dame! Citaat:rijd het nouw lekker zo'n trekpaard
, het is wel even wennen aan de gangen, en draf is vreselijk om door te zitten. Maar het zit heerlijk breed.
Citaat:echt super super leuk !!
ik ben altijd al fan van trekpaarden geweest( had er bijna 1gekocht maar toen kwam ik mijn tinkertje tegen) maar die blijkt de kont te hebben van een trekpaard (A)
maare als ik jou was.. dan zou ik echt ckr wedstrijden gaan rijden !! laat de jurt maar eens zien.. dat koudbloeden ook zo mooi kunnen lopen als die chique kak paarden (A)
koudbloeden zijn de liefste !!
heel veel succes nog !!
,

Citaat:We hebben nog een goedgekeurde trekpaardhengst staan die ingereden moet worden.... interesse?
Erg knap hoe je haar aan het lopen hebt!

, ik ben al blij als ik tijd kan maken om er 3 a 4 keer in de week op te kruipen. het scheelt dat t nu weer zomer word, dan blijft het tenminste weer wat langer licht.
) hihihi, je gaat veel te snel voor mij. Vera moet nog helen met der hoeven 
Citaat:hey ziet er tof uit hoor. Zo te zien ben jij al klaar voor de pas de deux (wist je nog ) hihihi, je gaat veel te snel voor mij. Vera moet nog helen met der hoeven
Veel plezier ermee, al eens aangedacht een wedstrijdje te doen samen
, hihi, 
(kan soms nogal onduidelijk overkomen) wel leuk, veel succes dan maar.