Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) gebruik ik nog gewoon de bijzet.. ze kan daarmee ook goed ontspannen hoor..!
en inderdaad die dubbele lijnen ben ik ook al een beetje mee begonnen, maar dat vond ze vreselijk eng, dus dat gaan we heel langzaam opbouwen, omdat Wilgje al totaal geen vertrouwen in mensen heeft wil ik dit niet nog erger maken natuurlijk
dus niet écht meer een jong paard, maar zo'n gogue hoeveel moet je daar ong voor betalen eigenlijk? want ik ben niet van plan om veel uit te geven aan dit paardje, alle (dure) spullen die ik al had gebruik ik wel gewoon, maar zo'n gogue zou ik dan speciaal voor haar moeten kopen..
hihi en dankje
ben zelf ook heel trots op haar, hoe ze er nu uit ziet!!
)! Heeft ze vorig jaar op een boerderij langs het Spui gestaan?
) dat
xXutopiaXx schreef:ze is 'al' 6 headus niet écht meer een jong paard, maar zo'n gogue hoeveel moet je daar ong voor betalen eigenlijk? want ik ben niet van plan om veel uit te geven aan dit paardje, alle (dure) spullen die ik al had gebruik ik wel gewoon, maar zo'n gogue zou ik dan speciaal voor haar moeten kopen..
hihi en dankje
ben zelf ook heel trots op haar, hoe ze er nu uit ziet!!
wsundayl schreef:Leuke foto's, alleen jammer dat ze zo wegvalt. Bedoel dat je een grote zwarte vlek ziet als het ware en niet echt de details van haar lijf op sommige foto's. Weet ook niet of dat te voorkomen is.
Die waar ze die opwaartse beweging maakt ziet er misschien wel van voor leuk uit, maar de rug gebruikt ze er niet goed bij.
Ben zelf ook geen bijzetfan. Ik ga helemaal voor de gogue, slof kan ook wel maar dat is zo lastig elke keer op maat te houden en zetten. Je kan ook denken aan dubbele lijnen, is alleen wel met een paard wat zich erg opkrult lastig.
ga er nu zeker naar op zoek!! hihi na het zien van Djokke
haha intresse in een fotoshoot?!
hihi prachtig beest zeg!

)