Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuke foto's 
Gaat echt super met jullie! dekje staat der leuk trouwens en ymke mag bij mij ook wel eens foto's komen maken, zijn mooie foto's. Gaat het al weer helemaal goed met Eva? ze had toch een blessure? Ze is echt een gave ijs
kus 
mirjam_kl schreef:Knap ijsje hoor! ziet er goed uit, pas wel op dat ze af en toe niet te veel op haar voorhand valt...dat kan nog wel weer eens lastig worden met de tolt dan. Als je snapt wat ik bedoel..(zucht ik ben niet goed in uitleggen)
Maar het op de voorhand lopen was eerst nog veel erger, doordat ik haar rond rijd en dan moet ze dus ook ontspannen en moet ik niks in mijn handen hebben zet ze haar achterhand er beter onder. Haar hoofd richt ze nu juist beter op in tölt doordat ik haar nageeflijk rijd, ze laat los.
Het is natuurlijk ook een moment opname want het lopen op de voorhand valt opzicht wel mee.
Bedankt!Baxter schreef:Ziet er goed uitLeuke foto's
Ga zo door....

Wildgirl schreef:pas idd op met teveel neerwaarts rijden; leuke pony,leuk dekje maar........peesbeschermers?zie steeds meer ijslanders met die onmogelijke dingen de laatste tijd; draag jij ze met reden?
o0valerie0o schreef:Wouw kimGaat echt super met jullie! dekje staat der leuk trouwens en ymke mag bij mij ook wel eens foto's komen maken, zijn mooie foto's. Gaat het al weer helemaal goed met Eva? ze had toch een blessure? Ze is echt een gave ijs
kus
Bedankt en ja ze is weer zo goed als de oude.
Kijk maar even bij het topiclinkje wat ik aan Wildgirl had gegeven. Misz_Liis schreef:Ik vind dat het er al netjes uit ziet
Verder commentaar is al gegeven

Leuke IJslander. Ze loopt hier en daar een beetje te diep, maar dat had je zelf vast ook al wel gezien. En moest wel even lachen om die keurig naar 1 kant gekamde maantjes, en dat ene sprietje dat bij de foto over het balkje toch de andere kant op springt 

Ymke schreef:Valerie: ik wil best een keertje komen hoor!
hou ik je aan
Mies_Apollo schreef:hey!
ziet er goed uit! het rond rijden pakt ze ook goed op, ze ziet er heel ontspannen uit.
leuk dekje!
xxx mies
ambertJ schreef:Hee kimmy!!
Het ziet er al keigoed uit joh!!!
wat gaan jullie super vooruit !!
Knappe miss eve!
Siria schreef:ziet er wel leuk uit hoor, en dat rond rijden gaat vanzelf wel beter als je veel oefent
Riss schreef:Wat een lief ijsje
Jullie zijn echt een leuke combi
Rijden ziet er ook best goed uit![]()
& het commentaar geef je zelf al
en ik hou van smilies

Thokkadisje schreef:Ziet er leuk uitLeuke IJslander. Ze loopt hier en daar een beetje te diep, maar dat had je zelf vast ook al wel gezien. En moest wel even lachen om die keurig naar 1 kant gekamde maantjes, en dat ene sprietje dat bij de foto over het balkje toch de andere kant op springt
Je zadel mag wel een beetje verder naar achteren liggen.
Het dekje vertekend een beetje en Eva is zoals je kunt zien vrij lang gebouwd, maar het zadel ligt wel goed. Ja, ik zie nu ook dat er een sprietje de andere kant op staat, grrr!
Bedankt! 
felicity schreef:Jullie zijn echt een heel stuk vooruit gegaan. Nog even en we kunnen samen starten (met onze niet alledaagse paarden).
Heel veel plezier nog verder.
Wat zullen ze lachen, bedankt Felicity! 
Kim_S schreef:Mooie foto's Kimmy!! Rijden ziet er goed uit, jullie zijn weer flink vooruit gegaan!!

Ymke schreef:In het echt vond ik het op de voorhand vallen heel erg meevallen.
Naar mijn idee liep ze het grootste deel van de tijd gewoon erg netjes, af en toe nog wat onrustig (voornamelijk in draf), maar oefenen oefenen oefenen en vooral blijven doorzetten!
Ik vond het -nogmaals- erg leuk en geef maar een gil als je weer foto's wilt hebben!![]()
Valerie: ik wil best een keertje komen hoor!
Je moet er ook maar eens opklimmen binnekort!Rauka schreef:Ziet er super uit Kimmy!![]()
Voor mijn gevoel ligt het zadel alleen een beetje te ver naar voren?

rakni schreef:wow die stap!! Cool hoor!
Ik ben ook dressuur bezig met mijn ijs. maar die kan niet tolten en dat scheelt wel wat in de complexiteit he!
Succes, ik ben benieuwd naar meer draf en galop fotoos!
groetjes anne
Als ze niet kunnen tölten is het wel makkelijker ja, maar goed het is natuurlijk een erg leuke en fijne gang dat wel. Binnekort meer foto's! 
CindyUniek schreef:ik vind het echt een leuke ijslander!!! en het rond rijden begint al aardig te komen! zolang je inderdaad goed er op let dat je zelf recht zit en lekker kan ontspannen komt je paardje vanzelf de aanleuning opzoeken!
Ziet er goed uit hoor!
.
Tsaa_marit schreef:Wat een leuke ijslanderZiet er goed uit hoor!
Skotti schreef:hey Kimmy,
ja jullie gaan echt vooruit zeg!.
ze loopt erg netjes af en toe net wat te diep maar dat zijn de puntjes op de I.
ook ik heb een opmerking over je zadel.
ik zou hem wel even om te proberen wat verder naar achtere leggen, misschien krijgt ze dan meer ruimte in haar schouder.
ps we moeten nou echt snel wat afspreken.