Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Probeer er op te letten dat je niet teveel naar voren gaat zitten
Laura24 schreef:Het is maar hoe graag je een pony de vernieling in wilt helpen he? Jullie weten dat jullie te groot zijn, maar willen daar geen commentaar op, en gaan ondanks dat nog rijden.. Nou vind ik de grootte nogal meevallen, kan best, met een fatsoenlijk zadel en een meegaande zit. Maar over het zadel mag ook al niets gezegd worden... Als het zadel niet goed ligt, kan je inderdaad beter zonder zadel rijden. Kan je meteen werken aan je zit...
Voordat ik commentaar krijg dat ik niet moet zeuren, bedenk dan goed dat ik dit zeg omdat ik het beste voorheb met de pony. Niet om jullie af te zeiken. Maar ik neem aan dat jullie de pony ook geen rugproblemen willen bezorgen? Qua rijtechnisch commentaar heb ik gewoon niet veel te melden, omdat er IMO op deze manier niets te veranderen valt...
Soet schreef:Dit zadel ligt totaal niet goed op de pony!
En verder is borstelen op de zadelplek echt noodzakelijk! Anders krijg je schuurplekken.
Ik vind persoon 1 eigenlijk wat te zwaar voor deze pony, aan de standfoto te zien, lijkt Tops geen sterke rug te hebben, en nogal rank te zijn. Zelf geef je genoeg commentaar lijkt me.
Nu lijkt het net alsof het je helemaal niets kan schelen dat je pony hier last van heeft... Laura24 schreef:Voordat ik commentaar krijg dat ik niet moet zeuren, bedenk dan goed dat ik dit zeg omdat ik het beste voorheb met de pony. Niet om jullie af te zeiken. Maar ik neem aan dat jullie de pony ook geen rugproblemen willen bezorgen? .
Martinefiona schreef:Soet schreef:Dit zadel ligt totaal niet goed op de pony!
En verder is borstelen op de zadelplek echt noodzakelijk! Anders krijg je schuurplekken.
Ik vind persoon 1 eigenlijk wat te zwaar voor deze pony, aan de standfoto te zien, lijkt Tops geen sterke rug te hebben, en nogal rank te zijn. Zelf geef je genoeg commentaar lijkt me.
Welke standfoto?
x__Ellis schreef:NOU SORRY HOOR, WIJ HEBBEN HET ZADEL NIET BETAALD! WE HEBBEN NET EEN NIEUW HOOFDSTEL!
zaterdag rijden we zonder zadel, ook nog foto's dáárvan zien?
Al weet ik dat nog niet of ik die foto's wel wil laten zien :S als jullie alleen maar dít commentaar geven!
1x zeggen is wel gnoeg hoor....

OoappeloO schreef:Ach iedereen wil zijn punt kwijt, en zolang het op een aardige manier gebracht wordt (als tips) (zoals nu/hier) moet je er gewoon tegen kunnen.. óf je voelt je aangevallen omdat je dondersgoed weet dat ze gelijk hebben
Van mij dus hetzelfde commentaar. Wel een leuk diertje
CarpeDiem schreef:Misschien is deze pony toe aan een hele goede oude dag.. Zonder te zware mensen op zijn rug, met een te beroerd liggend zadel!
Ik denk dat iedereen het je gewoon goed duidelijk wil maken .. Niet op een slechte manier ! Maar dat je die pony nog lang kan verzorgen
En er mee door kan gaan.
OoappeloO schreef:Ach iedereen wil zijn punt kwijt, en zolang het op een aardige manier gebracht wordt (als tips) (zoals nu/hier) moet je er gewoon tegen kunnen.. óf je voelt je aangevallen omdat je dondersgoed weet dat ze gelijk hebbenVan mij dus hetzelfde commentaar. Wel een leuk diertje
x__Ellis schreef:CarpeDiem schreef:Misschien is deze pony toe aan een hele goede oude dag.. Zonder te zware mensen op zijn rug, met een te beroerd liggend zadel!
kom op zeg, een pony word minsten 35. deze is nog niet eens 10 jaar jonger. waarom nu al een oude dag?