Mijn nieuwe Uitdaging!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shron_silver

Re: Mijn nieuwe Uitdaging!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:29

Ook dat ziet er weer goed uit, rijd je altijd met bodyprotector? En was je trouwens nog optijd klaar? Tong uitsteken

bokkertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:42

een erg mOoi paard
heel gOed dat je rustiig aan bent begonnen zo bouw je de beste band op...
en nog veel plezier met je paardje doeei XX

visca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 22:57

Renske_ schreef:
Leuk dat zoveel bokkers Ollie kennen Haha!
Heb weer nieuwe rijfoto's die komen morgen op bokt, heb nml zometeen een date, moet over 30 min klaarstaan en moet nog douchen en alles Nagelbijten / Gniffelen

mieke thnx voor de foto's, morgen stuur ik je ook een link van jou&Dee die mogen ook op bokt als je wil Ja

[edit] hier staan alle nieuwe rijfoto's ook de slechte haha zo ging uploaden weer het snelste Clown morgen komt er een topic anders ben ik écht te laat klaar als ik dat nu ook nog doe haha http://www.mijnalbum.nl/Album=STKQSDCI

Ziet er weer goed uit OK dan!
Het lijkt wel of ze wat dikker is geworden Haha!

helga1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 08:31

visca
Dikker niet maar in het begin stond ze erg met haar liezen opgetrokken en dat is nu weg en lijkt het of ze dikker is.
Maar ze ziet er net uit als toen ze weg ging.

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 08:54

Leuk paard zeg! Uitdagingen blijven leuk om te doen of niet? Haha! Nou ik wil je veel suc6 wensen, maar wat ik zo zie lijkt het mij dat het wel gaat lukken!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 09:25

shron_silver schreef:
Ook dat ziet er weer goed uit, rijd je altijd met bodyprotector? En was je trouwens nog optijd klaar? Tong uitsteken

Was nét optijd klaar haha Knipoog
Rij het laatste jaar altijd met bodyprotector, heb een evenwichtstoornisje en vlieg er daardoor wat sneller af dan voor ik dat had Clown Sinds ik Wis ben gaan rijden heb ik die bp gekregen en ben er zo aan gewend dat ik hem sindsdien bijna altijd aan heb, wel zo slim omdat ik laatst op mn werk(daar heb ik hem niet aan, bp ligt altijd thuis) al bijna van een fjord af viel omdat die een misstapje maakte Nagelbijten / Gniffelen

Ze lijkt idd iets dikker te zijn geworden, maar ze staat er wat helga ook zegt iets minder opgetrokken bij, al lijkt haar buik wel ietsjes ronder/voller, maar staat haar wel goed vond ik Haha!

en hier dan het nieuwe topic! viewtopic.php?f=10&t=775122&start=0&st=0&sk=t&sd=a

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 21:00

Beestje staat je goed hoor Knipoog Super.

Ik zou zeggen, geniet er lekker van Lachen

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 16:08

Mooi paard !!!!! Haha! goh leuke fotos zeg !! zijn wel erg goed gemaakt!! haha Haha! leuk meisje trouwens ook op die laatste foto! Sta er weer lekker wakker bij Boos!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 17:41

hee wat leuk voor je dat je weer een paardje hebt om mee te rijden.. Zo balen dat je eigen paardjes alle 3 zo lang op rust moeten. En hoorde ook dat je je ORUN had gehaald .. GEFELICITEERD !!!

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 18:12

Symphatiek beestje om te zien, leuke bewegingen en mooie halshouding. Tijdens het longeren loopt ie super, onder t zadel zou je hem meer zelf naar je toe mogen laten lopen, heb t idee dat je hem te graag rond wilt rijden. Houdt gewoon mooi contact met de mond van t paard zonder overmatige druk, dan komt de mooie natuurlijke aanleuning vanzelf wel, en gaat ie ook mooier door de rug lopen.
Veel succes met t beestje nog!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 20:03

Leuk Rens!

btw, ik mijn profiel staan foto's van mijn nieuwe uitdaging Knipoog

Ze heeft op de 1e foto wel een beetje wat weg van de volgensmij ook 11 jarige goodwill die bij ons op stal staat Lachen

visca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 20:15

Machie schreef:
Ze heeft op de 1e foto wel een beetje wat weg van de volgensmij ook 11 jarige goodwill die bij ons op stal staat Lachen

Foto`s Machie van die Goodwill merrie.
Ik vind het altijd wel leuk om de paarden te vergelijken.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 20:16

zal binnenkort een foto van t beestje maken. Die kan nl net zo kijken als deze op de 1e foto Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 20:39

sammie_44 schreef:
Symphatiek beestje om te zien, leuke bewegingen en mooie halshouding. Tijdens het longeren loopt ie super, onder t zadel zou je hem meer zelf naar je toe mogen laten lopen, heb t idee dat je hem te graag rond wilt rijden. Houdt gewoon mooi contact met de mond van t paard zonder overmatige druk, dan komt de mooie natuurlijke aanleuning vanzelf wel, en gaat ie ook mooier door de rug lopen.
Veel succes met t beestje nog!

dank je Haha!
Longeer haar graag op deze manier omdat ze juist met het rijden zichzelf juist te erg opkrult en wat achter de teugel kruipt, meer been geven is dan de rem erop ipv dat ze dan mn hand wat meer opzoekt, dat moet ze nog even door krijgen Knipoog
wil haar wat meer naar het voorwaarts neerwaartse rijden zodat ze meer over haar rug gaat lopen, dus met mn been naar mn hand toe maar dat gaat nog niet zoals het hoort, maar zaterdag hebben we onze 1e les samen dus ik ga er vanuit dat het wel opgelost zal worden Lachen
in dit topic viewtopic.php?f=10&t=775122&p=25981224&hilit=#p25981224 zie je dat op sommige foto's ook wel, dan wordt ze wat boos op mn been en kruipt achter de teugel zelfs als ik maar heel lichtjes contact heb, maar ach het is allemaal nog wennen en heb er pas 2x opgezeten

@ machie, wat gaaf zeg dat je ook een nieuwe uitdaging hebt!! ga snel je profiel bekijken!
en ben ook benieuwd naar de goodwill merrie bij jou op stal!

enne efaa je moet de volgende keer even lachen he als je op de foto gaat Knipoog

ElzA_NT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 21:15

efaa schreef:
Mooi paard !!!!! Haha! goh leuke fotos zeg !! zijn wel erg goed gemaakt!! haha Haha! leuk meisje trouwens ook op die laatste foto! Sta er weer lekker wakker bij Boos!

Ik dacht al wie is nou dat leuke meisje Tong uitsteken

Loontje1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:02

He Rens!

Leuk beestje op te zien! Zo te zien heeft ze het naar haar zin bij jou! Ze ziet er lekker ontspannen uit!

veel plezier nog met haar!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:33

Wat balen dat Wisje ook niet goed is, dat had ik ook even gemist... zit je ook niet mee Ach gut.
Maar wat leuk dat je deze merrie van Visca aangeboden hebt gekregen, hartstikke leuk dier zo te zien!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 12:58

thand Haha!
het is idd een erg leuk paard, superfijn karakter en het rijden gaat ook goed dus ben helemaal blij dat ik zo lekker aan de gang kan!

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 22:12

Leuk beestje Haha! Lovers