Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Renske_ schreef:Leuk dat zoveel bokkers Ollie kennen
Heb weer nieuwe rijfoto's die komen morgen op bokt, heb nml zometeen een date, moet over 30 min klaarstaan en moet nog douchen en alles
mieke thnx voor de foto's, morgen stuur ik je ook een link van jou&Dee die mogen ook op bokt als je wil
[edit] hier staan alle nieuwe rijfoto's ook de slechte haha zo ging uploaden weer het snelstemorgen komt er een topic anders ben ik écht te laat klaar als ik dat nu ook nog doe haha http://www.mijnalbum.nl/Album=STKQSDCI

Nou ik wil je veel suc6 wensen, maar wat ik zo zie lijkt het mij dat het wel gaat lukken! shron_silver schreef:Ook dat ziet er weer goed uit, rijd je altijd met bodyprotector? En was je trouwens nog optijd klaar?

Sinds ik Wis ben gaan rijden heb ik die bp gekregen en ben er zo aan gewend dat ik hem sindsdien bijna altijd aan heb, wel zo slim omdat ik laatst op mn werk(daar heb ik hem niet aan, bp ligt altijd thuis) al bijna van een fjord af viel omdat die een misstapje maakte 

Super.
goh leuke fotos zeg !! zijn wel erg goed gemaakt!! haha
leuk meisje trouwens ook op die laatste foto! Sta er weer lekker wakker bij

Machie schreef:Ze heeft op de 1e foto wel een beetje wat weg van de volgensmij ook 11 jarige goodwill die bij ons op stal staat
sammie_44 schreef:Symphatiek beestje om te zien, leuke bewegingen en mooie halshouding. Tijdens het longeren loopt ie super, onder t zadel zou je hem meer zelf naar je toe mogen laten lopen, heb t idee dat je hem te graag rond wilt rijden. Houdt gewoon mooi contact met de mond van t paard zonder overmatige druk, dan komt de mooie natuurlijke aanleuning vanzelf wel, en gaat ie ook mooier door de rug lopen.
Veel succes met t beestje nog!

efaa schreef:Mooi paard !!!!!goh leuke fotos zeg !! zijn wel erg goed gemaakt!! haha
leuk meisje trouwens ook op die laatste foto! Sta er weer lekker wakker bij
.