Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pharagirlke schreef:In dat geval laat je de teugels gewoon los dat je hem op zijn minst ontspannen rijd. Dat het nog niet kan is geen schande maar dat jij niet wil, dat vind ik wél een schande
en omdat tie niet nageeflijk is loopt die gelijk gespannen? dan moet je maar is live komen kijken want dat is niet zo... t komt er echt op neer, als je je pony niet nageeflijk wil of kan rijden moet je je teugels maar los gooien...t kan aan mij ligge mischien...
Dat is tenminste al iets. pharagirlke schreef:neen luwaniej1 je laat ze los, normaal zal het paard je hand volgen en met het neusje over de grond gaan ipv als een giraf rond rennen.Dat is tenminste al iets.
pharagirlke schreef:neen luwaniej1 je laat ze los, normaal zal het paard je hand volgen en met het neusje over de grond gaan ipv als een giraf rond rennen.Dat is tenminste al iets.

Ik beoordeel déze foto's. Niet die van 5 jaar geleden.
pharagirlke schreef:Ik val je niet aan. Jij gaat het nog aardig moeilijk krijgen in je leven als je dit aanvallen noemt.
Wat ze vijf jaar geleden (bij wijze van spreke) deed interesseerd me nietIk beoordeel déze foto's. Niet die van 5 jaar geleden.
Overigens ga ik zo eens kijken of mijn neus er nog op staat. Anders hoop ik toch dat jij verzekerd bent voor dat hapgrage van je
luwaniej; in dat geval daar zeker gebruik van maken!
(tenzij ze natuurlijk 4 jaar op weide heeft gestaan) pharagirlke schreef:xxjamiexx hangt er maar net vanaf, als het nog maar een jaar geleden is zou'k zeggen 'ja oke' maar na 5 jaar zou het toch ni meer echt te zien mogen zijn(tenzij ze natuurlijk 4 jaar op weide heeft gestaan)

xxjamiexx schreef:pharagirlke schreef:neen luwaniej1 je laat ze los, normaal zal het paard je hand volgen en met het neusje over de grond gaan ipv als een giraf rond rennen.Dat is tenminste al iets.
Indat geval zal ik het bewijzen dat ik dr niet vast pak en ze niet volgens jou mening is
als ik thuis ben zal ik wel een foto opzoeken van halsstrekken die zat er ergens ook nog tussen.
En trouwens het is een manege pony geweest dus logisch dat ze niet echt super ontspannen is
maar om dan mij gelijk aan te vallen dat ik dr vast pak vind ik wel erg laag.

hihi. Leuke foto's hoor. je krijg het wel druk he jam, met al die paarden
Love_TimeOut schreef:pharagirlke schreef:hoezo laat je het nageeflijk rijden aan de eigenaar over?Dat is toch basis?
Lijkt mij ook
simongek schreef:Pony loopt misschien niet nageeflijk. Ik zou als eigenaar blij zijn dan iemand mijn pony gewoon lekker beweging
wil geven.
Zou ook liever zo iemand op mijn eigen paard zetten en dit plaatje zien dan een ruiter die hem eens aan de teugel
zal laten lopen. en helemaal als het niet zo makkelijk gaat laat het dan maar lekker aan de eigenaar over
als zelf gaan lopen .....
Een blik werpend in ts haar profiel lijkt me het niet doen niet van niet kunnen maar van niet willen.luwaniej1 schreef:maar jongens ik geloof dat niemand hier heeft gezegt dat ze niet nageeflijk kan lopen?? ze heeft er alleen niet aangewerkt...
ik vind trouwens dat bij ons de manege ponys, de meeste dan best hard in de mond zijn, sterk en scheef je kunt ze wel nageeflijk krijgen maar niet op de juiste manier.. maar goed dat is ook offtopic