Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Aman_ schreef:Ziet er netjes uit Nina!
Gefeliciteerd met je winstpunt!

Denise82 schreef:Ik vind jullie een super leuke combinatie en vind je nog niet te groot hoor. Het kan nog makkelijk en die pony heeft zeker geen last van jou.
Maar evengoed ga ik er niet echt meer op rijden. 
Prinslover schreef:Ik vind niet dat je te groot bent, maar een grote pony kan je wel hebben. Daar zou je wat netter op staan voor het oog dan. Maar dit gaat nog prima. Verder leuk dat het zo goed ging! Leuke pony om te zien.

MyFee schreef:Jeetje wat een lief beestje zeg!! Veel plezier er nog mee..

nobillity schreef:Echt leuke beestje mooie proef en foto's en netjes voor de 1e wedstrijd 184

juliahulshof schreef:Heee
mooi paardje en jullie zijn een goed stel samen
ga zo door
Groetjes en xxx Emma en Julia

supertammy schreef:Het ziet er netje suit voor een eerste wedstrijd hoor!
Gefeliciteerd met je 5e plaats!
echt goed voor de 1e keer (vind ik dan
)
heb er laatst geschreven bij de onderlinge wedstrijd ofzo op 6 mei
leintje_ schreef:gefeliciteerd met je punten![]()
echt goed voor de 1e keer (vind ik dan
)
de manege kwam me bekend voor is het manege nootheb er laatst geschreven bij de onderlinge wedstrijd ofzo op 6 mei
![]()
naja maar hopen dat er vele winstpunten nog mogen komen voor je

en nog maar een keer gefeliciteerd
(ookal had ik dat al gedaan)...
) 

niceirisje15 schreef:hey nien! leuke foto's !en nog maar een keer gefeliciteerd
(ookal had ik dat al gedaan)...
Ik ben het er wel mee eens dat je je haar beter vast had moeten zetten, ik heb hetzelfde probleem met mn laagjes, maar daar gaat gewoon een halve pot gel en een hoop haarlak in, en dan heb je niet eens zoveel schuifjes nodig..op een onderlinge letten ze er niet echt op, maar het is wel netter, voor de verzorging van het geheel krijg je ook een punt hé![]()
(positieve kritiek hoor)
kus Iris

xLaus_ schreef:Leuk beestje is het
Al zou ik je beugels toch 1 gaatje langer doen, vind je wat kort zitten (kan ook maar zo lijken hoor, of omdat ik met echt kange beugels rij (dressuur)). Verder.. echt te groot.. niet echt, maar het oogt indd wel iet wat aan de grote kant, waardoor het beeld niet helemaal af is. Verder ziet het er goed uit. Veel plezier nog, en gefeliciteerd met je punten
Bedankt. 
daphne13 schreef:Gefeliciteerd! Ziet er netjes uit.
Doe je volgende maand weer mee??
Renee__ schreef:Ik vind je eigenlijk helemaal niet te groot, het past nog wel zolang je niet doorgroeit.
Leuke poownie en gefeliciteerd!
Yorghos schreef:Netjes gereden, zo voor de eerste keer.
Ik vind je trouwens helemaal niet zo groot, hoor. Als je er zelf nog plezier in hebt, zou ik de volgende keer gewoon weer meedoen. Wat maakt het nou uit wat een paar manegedozen vinden?