Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liannes schreef:wow, gaaf, eeehhhh, mag ik dit echt niet even proberen???
Voltigeur schreef:liannes schreef:wow, gaaf, eeehhhh, mag ik dit echt niet even proberen???
Als je iemand met voldoende ervaring op dit vlak bereid vind om het jou te leren, dan zie ik niet in waarom je 't niet zou kunnen proberen. Er schijnt in Nederland ook een groep te zijn die iets dergelijks doet, maar dan wel met aangepaste westernzadels. Dus misschien even "googlen" als je echt geïnteresseerd bent?
xElienx schreef:weer net zo gaaf en spectaculair als anders!! ik heb echt respect!!!
wat een prachtig paard is dat trouwens!
Voltigeur schreef:liannes schreef:wow, gaaf, eeehhhh, mag ik dit echt niet even proberen???
Als je iemand met voldoende ervaring op dit vlak bereid vind om het jou te leren, dan zie ik niet in waarom je 't niet zou kunnen proberen. Er schijnt in Nederland ook een groep te zijn die iets dergelijks doet, maar dan wel met aangepaste westernzadels. Dus misschien even "googlen" als je echt geïnteresseerd bent?
NatassJa schreef:Bedoel je de Shadowguys??
Saskiaatje schreef:Brengen dat soort dingen het paard nou niet uit balans? Ze zeggen dat opstappen slecht is voor de rug van het paard, omdat je hele gewicht aan één kant hangt. Is dat dan niet juist hier het geval?
Dat neemt niet weg dat het er ontzettend gaaf uitziet hoor!
September schreef:Mooie foto'sEn wat een paard... Lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk die kunsten die je doet, maar het is erg mooi om te zien. Je zal wel trots zijn als je die foto's zo terug ziet haha.
Voltigeur schreef:September schreef:Mooie foto'sEn wat een paard... Lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk die kunsten die je doet, maar het is erg mooi om te zien. Je zal wel trots zijn als je die foto's zo terug ziet haha.
Sommigen zeggen dat ik een opschepper ben... Mensen zoals jij hebben het bij het rechte eind! Ik ben er inderdaad trots op. En ik ben zowel trots op mezelf als op de paarden waarmee ik het doe. Want wees eerlijk, zij moeten het nog altijd toelaten en willen doen ook, hé? En kijk eens naar de foto's... op de meeste foto's staan de oortjes mooi recht naar voor. Soms richt hij ze iets naar achter, maar dat is om de eenvoudige reden dat wij hengsten gebruiken en als er een paard uit de andere richting aankomt kunnen ze wel eens hun oren leggen, hé...