Gelijk 2 winstpunten, toe maar weer 
Erg mooie foto's ook! Vrijdag gaan we er weer voor hé
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelijk 2 winstpunten, toe maar weer 
Wordt gezellig dit seizoen, lekker de evenementen aflopen. 
PRA-CHTI-GE fries.
Muzefee schreef:@Femke; Mooie foto's ! Die lens bevalt je GOEHOED.Wordt gezellig dit seizoen, lekker de evenementen aflopen.
@ Gjilke; Netjes gereden en dat heb je mooi even door Femke vastgelegd.PRA-CHTI-GE fries.
veel succes verder met je wedstrijden!!!
je moet je beenbeschermers dan wel ff poetsen
Ze waren dr alleen nog maar int wit, dus vandaar. Rij dr elke dag mee, en ik denk niet dat ze nog wit te krijgen zijn
. Zal me ook een rotzorg zijn
Behalve jij valt niemand er over
Gjilke schreef:Hette is nog hengst. En zolang ie zo braaf blijft, laat ik m ook niet castreren.
@klomp: Hette mag nog wel ietsje dikker, vandaar mss?

!!! Gjilke schreef:@ Gerbrich: Ach zeur niet jijZe waren dr alleen nog maar int wit, dus vandaar. Rij dr elke dag mee, en ik denk niet dat ze nog wit te krijgen zijn
. Zal me ook een rotzorg zijn
![]()
klomp schreef:ja wellicht moet hij wat voller worden, ik vind het verder een prachtige fries hoor, maar zijn hoekige bipsje viel me direct op, want dat had de mijne vorig jaar ook nog
je fries is misschien nog wat jong? dan zal hij vanzelf wat zwaarder worden en met trainen komen de spieren vanzelf erbij

Mistie schreef:Cap zit scheef![]()

Harinaatje schreef:Gjilke schreef:@ Gerbrich: Ach zeur niet jijZe waren dr alleen
nog maar int wit, dus vandaar. Rij dr elke dag mee, en ik denk niet dat
ze nog wit te krijgen zijn. Zal me ook een rotzorg zijn
![]()
ja dat zijn de puntjes op de i
Gjilke schreef:Hij is nog maar 5, dus tijd zat

Harinaatje schreef:super gjilk!! maar ik zal toch ff zeurenje moet je beenbeschermers dan wel ff poetsen
Valeriej schreef:Harinaatje schreef:super gjilk!! maar ik zal toch ff zeurenje moet je beenbeschermers dan wel ff poetsen
Ziet er erg leuk uit, toch zag ik pianohandjes... Niet slecht bedoeld !
. klomp schreef:Gjilke schreef:Hij is nog maar 5, dus tijd zat
ah vandaar, dan klopt het, de mijne had het vorig jaar en wordt nu 6![]()
zijn kontje is dus nog in de maak, hihi