Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hij heeft zaza al vaker voor de kar gehad ( niet op de bok gezeten ), en ik kan zeggen wat ik wil maar hij weet het toch beter
zo heb ik nog het bit een gaatje hoger gedaan omdat het bit bij zaza halvewege haar mond hing. maar had ik dit niet gedaan was hij er zo mee aan de slag gegaan, voor ong een week geleden zei ik deze man ook dat ik liever niet wou dat zaza een bit in kreeg omdat ze aan het wisselen is, maar ja er kwam gelijk een weer woord, en ik kan gewoonweg GEEN gelijk krijgen bij deze man
, daarom ga ik ook met .......praten. want hij is ECHT gevaarlijk bezig dus! ik wil nu echt niet meer dat zaza voor de kar komt!!!!
Sorry, kan nogal fel reageren soms, maar sommige mensen hebben gewoon totaal niet in de gaten waar ze mee bezig zijn.... En uiteindelijk zijn daar voornamelijk de shetten daar de dupe van...
JoyCiej007 schreef:Fijn dat je er even achter bentSorry, kan nogal fel reageren soms, maar sommige mensen hebben gewoon totaal niet in de gaten waar ze mee bezig zijn.... En uiteindelijk zijn daar voornamelijk de shetten daar de dupe van...
Maargoed, ik had begrepen dat deze Zaza niet je eigen pony is? Dan heb je er verder toch ook niets over te vertellen?
Ze zou best voor de kar kunnen, reactie als 'ik wil nu echt niet meer dat zaza voor de kar komt' vind ik wel erg overdreven.
Je kunt die pony best voor de kar zetten, maar zoek dan professionele hulp, ga niet in je eentje aanmodderen, en álvorens je ook maar denkt om weer op de bok te gaan zitten, verdiep je er dan eerst eens in. Boeken lezen e.d. dat informeert je wel meer, maar het echte werk leer je toch echt alleen in de praktijk, dus met een mencursus en evt. koetsiersbewijs.
Bovendien krijg ik nu helemaal de indruk dat die man die je 'helpt' ook niet echt verstand van zaken heeft.
Vraag me trouwens af hoe je een pony op een ander landje wil gaan verhuizen terwijl het niet eens je eigen pony is
en zo NIET ja dan heb ik gewoon pech! we hebben meerdere weilandjes voor de pony`s, Maar ik wil eerst even met die man gaan praten. en leverd het nix op! ja dan moet ik even gaan praten met mijn stalgenoten en eigenaar. hoe we dit kunnen oplossen..
Vickelientje schreef:Fijn te merken dat er tóch nog mensen zijn die felle reacties en tips serieus nemen.
Het zou idd jammer zijn als meteen het hele mennen voor jou ophoudt, want het is echt een leuke sport en kan voor jou en je pony een hoop plezier geven.
Belangrijkste is echter dat je zelf eerst les krijgt met een beleerde pony (en bv je koetsiersbewijs haalt) zodat je zelf wat handiger wordt in het mennen. Daarnaast zou dan de pony evt door iemand anders beleerd kunnen worden die er wél verstand van heeft.
Goed dat je met deze kerel niet doorzet en hopelijk vind je de juiste hulp, zodat je het mennen niet meteen helemaal op hoeft te geven.
Veiligheid boven alles, dus als je geen goede hulp kunt vinden, zou ik idd niet gaan mennen!
Op AR staan heel veel topics waar je wat van op kunt steken, dus daar kun je zeker even kijken
ik ben er ZELF juist verschrikkelijk op tegen dat die shetjes altijd zo verkl**t worden.
karoliena schreef:ZO de foto's zijn wel even schrikken, goed dat je nu niet meer zo doro gaat want dat kan echt niet!
ben blij dat iedereen gewoon gezegt heeft waar het op staat!