Foeke (m'n vriend) voor het op een paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Damber

Re: Foeke (m'n vriend) voor het op een paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 21:17

djuno schreef:
huh?...ik heb kennelijk de link gemist en zie het nu pas.
Maar dat ziet er toch goed uit voor de eerste keer!

hihi ik ben benieuwd hoe Foeke het zaterdag doet. Ook ik heb m'n rijspullen vast ingepakt, want ook ik ben zaterdag van de partij Haha!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:07

het ziet er goed uit damber, hij heeft er gevoel voor en zit netjes rechtop, heel knap hoor. veel plezier met verdere lessen!

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 23:10

Hahahha... toen hij er net op zat, was hij net een cowboy.. helemaal achterover en z'n voeten van het paard af Haha! Toen Wendy zei dat wij 'dressuurmutsen' waren en dus helemaal rechtop moesten zitten ging hij inderdaad zo netjes zitten. In het begin hebben we echt gelachen Haha!

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 23:25

Ziet er zeker goed uit voor een eerste keer! Natuurtalentje Knipoog
Maar ook goed dat de eerste les zo verloopt, meteen aan de zit werken zonder teugels, heeft het paard ook minder last van. OK dan!

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 23:30

Leuk dat je vriend zich ook interesseert in je hobby en het ook wil proberen. Hij heeft idd een goed ruitergevoel wat hij zit erg netjes vind ik.
Mijn vriend gaat af en toe mee kijken bij mijn paard en is ook heel lief met hem. Ik heb hem één keer zover gekregen dat ie erop ging en na een half rondje wou hij er weer af want het deed pijn aan zn 'zaakje' Clown

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 08:11

Helma_Amber schreef:
Leuk dat je vriend zich ook interesseert in je hobby en het ook wil proberen. Hij heeft idd een goed ruitergevoel wat hij zit erg netjes vind ik.
Mijn vriend gaat af en toe mee kijken bij mijn paard en is ook heel lief met hem. Ik heb hem één keer zover gekregen dat ie erop ging en na een half rondje wou hij er weer af want het deed pijn aan zn 'zaakje' Clown

Haha! Haha! Voordat wij op stal aankwamen, heb ik tegen Foeke gezegd dat hij wel op z'n billen moest gaan zitten. Hij heeft netjes naar mij geluisterd, want hij had nergens last van..

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 19:27

Geef mij ook zo'n vent...
Ziet er goed uit hoor Daan.

Den zit als een zoutzak en er na de laatste keer er naast te hebben gelegen stapt hij helemaal niet meer op.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 10:00

Had je hem op Amber gezet dan?? Ik heb wijzelijk tegen Foeke gezegd dat hij het niet hoefde proberen op Amber eerst maar een paar goede lessen op de manege.. dan kijken we verder Haha!