Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zeker als je bedenkt dat je moeder enzo zeiden dat ik pas na een jaar een wedstrijdje zou moeten proberen 
Kom je mee??
(baal baal) .
)
xxmiszlizzxx schreef:Sorry dat ik t zeg, maar die tik is ZO onverdiend.. en ik vind ook dat je paard totaal op de voorhand loopt.. hij moet een stuk rustiger lopen..want je hebt wel impuls, maar je hett meer haast als impuls..
het spijt me om te zeggen, maar ik had die tik als jury niet gepikt..
verder is het echt en leuke pony
...Ze mogen inderdaad stiller en met de tik ben ik het idd eens
maar daar was ik wat terughoudend mee na die mep 
Met stevig bedoel ik stevig gebouwd. Ik vind haar zeker op goed gewicht hoor. Maar ze is niet echt iel gebouwd. Tenminste voorzover ik dat natuurlijk kan zien op fotos.knabbelgirl schreef:ja ik heb inderdaad erge kapstokken...under construction...Ze mogen inderdaad stiller en met de tik ben ik het idd eens
maar daar was ik wat terughoudend mee na die mep
maar ik schaamde me zo ook tegenover mijn pony dat ik niet echt aan een tik geven meer dacht. Ik heb gisteren weer wedstrijd gehad en dat ging stukken beten. 188 punten en ex-equo 2e. 3 winspunten over 21 mensen en finale rijden. daar 3e van de polder geworden. Helaas alleen film van de finale die veel slechter ging(zat er al 5 uur op)