.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lest

Re: Katherina en Emma op wedstrijd(2e wedstrijd)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:38

Ik vind het er super uitzien hoor! Helemaal als je bedenkt hoeveel Kate vooruit is gegaan, ze doet echt dr best voor je.

Ga je donderdag ook weer?

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 10:45

dank je wel lennie Haha! Zeker als je bedenkt dat je moeder enzo zeiden dat ik pas na een jaar een wedstrijdje zou moeten proberen Ja

Ik ga donderdag ook weer, moet als 19e in ring 2. Voor Thera dus me moeder leest voor en ik ga proberen mij beter te gedragen Schijnheilig Kom je mee??

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 15:50

Nope ik zit in zeeland Tong uitsteken (baal baal) .
Heeft mijn moeder gezegd dat je pas na een jaar moest gaan starten?? Volgens mij moet je gewoon kijken hoe het rijden gaat, en dat gaat bij jou prima ! (zoals je zelf al merkt aan je wedstrijduitslagen Knipoog )

xxmiszlizzxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 17:57

Sorry dat ik t zeg, maar die tik is ZO onverdiend.. en ik vind ook dat je paard totaal op de voorhand loopt.. hij moet een stuk rustiger lopen..want je hebt wel impuls, maar je hett meer haast als impuls..
het spijt me om te zeggen, maar ik had die tik als jury niet gepikt..
verder is het echt en leuke pony

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 18:03

Het ziet er onwijs leuk uit hoe jij je pony rijdt
mijn complimenten Knipoog
ga vooral zo door het ziet er lekker ontspannen uit!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 18:07

Het ziet er erg leuk en netjes uit en die punten heb je ook zeker verdient. Toch nog een opmerking over je benen. Ik kon het niet zo goed zien, maar ik had het idee dat je je tenen nogal naar buiten houdt (kapstok) en je benen af en toe te ver naar achteren houdt. Ook mogen je benen iets stiller; ik snap dat je haar wilde aansporen, maar je liep nu nogal te wiebelen met je benen en dan kan je beter één tikje geven dan 10 keer een schopje.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 19:33

xxmiszlizzxx schreef:
Sorry dat ik t zeg, maar die tik is ZO onverdiend.. en ik vind ook dat je paard totaal op de voorhand loopt.. hij moet een stuk rustiger lopen..want je hebt wel impuls, maar je hett meer haast als impuls..
het spijt me om te zeggen, maar ik had die tik als jury niet gepikt..
verder is het echt en leuke pony

ik ga hier niet op in en vergeet nu meteen dat dit geplaatst is

@Ukkie: ja ik heb inderdaad erge kapstokken...under construction Tong uitsteken ...Ze mogen inderdaad stiller en met de tik ben ik het idd eens Ja maar daar was ik wat terughoudend mee na die mep Bloos!

Verder iedereen bedankt Lachen

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 09:33

Stevig in welke zin bedoel je dat in de zin van te zwaar?? Ik dacht namelijk dat ze nu goed op gewicht was(kijk beginfoto's in mijn profiel maar eens).
Bedankt hoor Helaas zie je het inderdaad alleen maar erger op wedstrijden ja.

Clown Met stevig bedoel ik stevig gebouwd. Ik vind haar zeker op goed gewicht hoor. Maar ze is niet echt iel gebouwd. Tenminste voorzover ik dat natuurlijk kan zien op fotos.
Succes met wedstrijden hoor. Ziet er goed uit voor een 2e wedstrijd.

Groetjes pelll

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:46

knabbelgirl schreef:
ja ik heb inderdaad erge kapstokken...under construction Tong uitsteken ...Ze mogen inderdaad stiller en met de tik ben ik het idd eens Ja maar daar was ik wat terughoudend mee na die mep Bloos!

Dat je terughoudend was, snap ik best, maar denk er aan dat je ook wel consequent moet blijven. Je kan een fout maken, maar betekent het dan dat zij ook langzamer mag gaan lopen en niet meer op de beenhulpen hoeft te reageren?
Bovendien zal ik je zeggen dat ik in jouw situatie (van die mep) waarschijnlijk hetzelfde had gedaan. Vooral tijdens een wedstrijd, dan ben je gespannen en reageer je heftiger op dingen. Het is goed om je schuldig te voelen, maar je pony zal ook wel doorhebben dat je zenuwachtig bent en daardoor bozer reageert. Dat betekent niet dat ik zeg dat het goed is, of het goed praat, want het blijft een onterechte tik, maar ik kan het wel begrijpen Knipoog

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 08:31

nee daar heb je inderdaad gelijk in Bloos maar ik schaamde me zo ook tegenover mijn pony dat ik niet echt aan een tik geven meer dacht. Ik heb gisteren weer wedstrijd gehad en dat ging stukken beten. 188 punten en ex-equo 2e. 3 winspunten over 21 mensen en finale rijden. daar 3e van de polder geworden. Helaas alleen film van de finale die veel slechter ging(zat er al 5 uur op)