Prachtige, zwarte Rubinstein aan het werk! [deel 1]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re: Prachtige, zwarte Rubinstein aan het werk! [deel 1]

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:34

Wauw, wat ziet dit er al goed uit zeg! Ik ben heel benieuwd hoe dit paard zich gaat ontwikkelen. Lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:35

mooi paardje. hier nog 1 iemand met commentaar: hoofd is soms veel te ver naar binnen, oftewel: de nek is te ver in de krul getrokken. hoofd moet loodlijn hebben en daar is hij op sommige foto`s ver overheen zegmaar...

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:41

Ziet er goed uit!! Heeft wel wat weg van mijn driejarige die ook net beleerd is.
Wat ik me wel afvraag: Waarom rijdt je hem zo diep? Hij is nog zo jong, met nog een gevoelige mond enz. ik ben van mening om ze eerst lekker op hun eigen benen te laten lopen, zonder te veel inwerking van de hand, daarna komen ze vanzelf wel naar je toe.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:43

Ik ben een groot fan van jouw paarden, weer hele mooie foto's!! Haha!

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:56

Fijn beeld hoor! Lekker ongedwongen! Hierboven zag ik een reactie over het lage rijden wat je doet... Dit ziet er vele malen beter uit dan het sterren kijken wat de meeste doen! Je ziet gewoon dat je weinig in de hand heb... Dus het dier loopt gewoon op zijn eigen benen! Hij plaatst mooi het achterbeen onder z'n lichaam! Dus hij is ook nog eens lekker los door de rug Ja

Je ziet de meeste jonge paardjes niet zo lekker ontspannen door het GEHELE lijf heenlopen! *LOL* Ik zeg je: "ben fan van de manier van rijden!" Ziet er superlekker uit... De meeste kunnen nog wat leren van deze foto! Op geen een foto trek je of ben je uberhaupt ruw met je hand! Dat je wat voorover zit is omdat je je handen volgens mij zo laag hebt... Maar voor de rest helemaal toppie! Haha! Alleen een klein vraagje: Rijdt je ook weleens zonder martingaal? ik ben er zeker niet tegen hoor! Vind het alleen maar een fijner gevoel voor jezelf met zo'n ding! Knipoog

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 19:17

Dankjewel alweer Haha! leuke reactie sologirl Haha! Dankje!

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 20:19

Chique paard sol!
Vind het nog steeds onbegrijpelijk hoe jij je voeten in die enorme lange beugels houdt!
Ik heb mijn kont weer in een springzadel geplant Haha!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 11:14

Heey Kel! Hahaha geen problemen mee Tong uitsteken Springzadel??? Denk dat je me even moet updaten Haha!