Ik denk dat je hierna wel op een grotere pony kan zoals de andere al zeggen moet je goed op je houding letten vooral je hakken en handen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Miss_XxX schreef:Gelukkig maar dat je een grotere krijgt :S Want wat je nu doet is gewoon zielig voor je pony
Miss_XxX schreef:Gelukkig maar dat je een grotere krijgt :S Want wat je nu doet is gewoon zielig voor je pony
laverite schreef:Ten eerste: wat ben jij een vriendelijk meisje zegIk heb nog maar weinig jonge meisjes gezien op bokt die zo goed kunnen reageren als er ook wat "negatiever" commentaar wordt gegeven, top!
Modimi schreef:mooi paard! leuke foto's! ga je meedoen mee wedstrijden?
Saltoke schreef:Mooie pony , dat wel.
Maar als ik eerlijk oordeel denk ik dat er nog veel werk aan de winkel is.Neem ja les ,want dat lijkt me de enige oplossing.
Je pony is zeer mooi opgetuigd enzo , maar misschien moet je wat meer op je houding zelf gaan letten.
Hielen uitdrukken en naar achter.
Duimen omhoog,handen hoger,ze moeten 1lijn vormen van schouder tot bit.
Kin omhoog.
Ik heb ook de indruk dat je teveel constante druk op zijn mond legt.
Maak kleine ophoudingen,zal een veel rustiger effect hebben in zijn mond.
Als je blijft druk leggen zal hij zich niet snel ontspannen in zijn hals.
Veel succes zou ik zeggen , het lijkt me een pony met toekomst, maar het grootste probleem ligt bij jou.
milo schreef:ik vind het een leuke pony, net setje!
probeer hem vooruit te rijden, en mee te geven met je handen. ik heb het vermoeden dat je pony namelijk zijn rug en hals vastzet, en dan kan je nog zo proberen om hem naar beneden te rijden ( uiteindelijk ga je dan met je handen werken) maar dat lukt niet.
hij moet eerst over zijn rug komen. veel figuren, overgangen en geef hem de ruimte op te zakken, maar forceer het niet.
dan zal hij zijn rug loslaten en hoef je hem alleen nog op te vangen.
succes en wanneer krijg je je nieuwe paard? weet je al waar deze heengaat?
laverite schreef:@nyckle: oei sorry, had ik niet op geletik ben zo gewend dat iedereen op bokt bijna vrouwelijk is, haha!
sorry
Miss_XxX schreef:Nah, dat zal jij vast beter weten dan ik.. Heb je geen schuld gevoelens???