Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fieeekk schreef:Ooh wat een leuke ponywees er maar heel erg trots en zuinig op !!
Vind het erg knap, zo zonder zadelmoet ik niet proberen, haha.
? We zijn samen een stel wildebrassen, dus 
Lynn_Nikita schreef:slim van dat halstertouw, nie nodig gehad zo te zien.
ziet leuk uit
ik rijd vanwege zadel dat bij bijrijder ligt ook vaak zonder, en hoe meer je het doet, hoe makkelijker het zit. Alleen sprinegnd oe ik niet mer haar,w ord ze veel te fel van en dnek niet dat ik nog zo goe dblijf zitten dan
laat je weten hoe hoog t was als je hebt nagemeten?
) en weet hoe moeilijk dat is zonder houvast.
Als het eenmaal lekker gaat dan zijn je grensen snel verlegd

magli schreef:Jullie zijn een leuke combinatie en het springen ziet er ook goed uit, lekker gecontroleerd. Juist vind ik dat je boven de sprong hem te weinig vrijheid geeft doordat je teugels te lang zijn, je trekt eigenlijk je handen naar beneden waardoor je 'chickenwings' krijgt, zoals je zelf al zei. M'n enige tip is dan ook je teugels korter te nemen. Voor de rest ziet alles er netjes uit.
? Dat moet je even uitleggen! Ik houd zijn manen vast, dus hoe ik mijn handen naar beneden kan trekken snap ik ook niet helemaal 
_Margarita_ schreef:maar wat ik me afvraag is dat ook het geval met de landing?? Trek je hem dan niet in zijn mond of dat je zorgt dat je pony uit zijn evenwicht raakt?
Ik zal zo even kijken of ik toevallig een landingsfoto heb! Ik heb ongeveer een half jaar zonder zadel gereden, dus het lukt allemaal wel fatsoenlijk als ik dat zo mag zeggen 
DJ_Ro schreef:Als het eenmaal lekker gaat dan zijn je grensen snel verlegd

! 
!!! 
zazoeyou schreef:gave rijbroek ook!!![]()
Is dat de nieuwe mondoni?![]()
Overige commentaar is al gemeld,, ik vind het ook zeer netjes wat je zonder zadel doet!!(of heb je het zadel stiekem bewerkt hahaha)

! 

en gaaf gesprongen zonder zadel..