Blueberry schreef:Ik houd helemaal neit van Friezen onder het zadel maar vidn dit toch wel een mooi plaatje!
En, jij weet hoe je moet zadelen! Eindelijk iemand die zijn zadel niet zo op de schoft heeft gepropt en mooie schoudervrijheid heeft! Mag ik vragen watvoor zadel je hebt?
Rijden ziet er ook super uit. Ik vidn het ene heel mooi plaatje samen en je paard heeft een leuk koppie. Dat wordt nog wel wat!
Thnx!
Tja, schoudervrijheid is wel zo belangrijk. Dit zadel is een phryso, maar is om ons andere paard aangemeten. Dit zadel is deze hengst wat aan de grote kant, maar blijft wel op zn plaats, dus schuift niet ofzo. We willen nog even wachten een zadel voor hem te kopen, omdat hij natuurlijk nog wat bespiering krijgt, dus zal een zadel wat nu wordt aangemeten binnen no time niet meer passen. Overigens heeft hij een vrij gemakkelijke rug. Mijn instructrice had een anky welke perfect op hem paste. Dus we willen over een tijdje wel voor een anky gaan. Maar goed, merk maakt niet uit, als ie maar goed ligt op het paard he!
Met deze phryso vind ik mijn benen iets te ver naar achteren liggen, is niet echt goed te zien op de foto's, omdat erop gehamerd wordt dat ik mijn benen niet naar achteren moet leggen!