Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niine schreef:Naast een asfalt weg! Echt geen goed idee!
Mistie schreef:CxX schreef:wat maakt dat nou uit?
Doe dat dan in een bos oid. op een breed pad waarvan je weet dat 'r geen kuilen in zitten.
Ik hoop dat je wat met de reacties doet. Groetjes, Corina
Kimberley84 schreef:zoek iig een zandpad op en niet in de berm levensgevaarlijk! Denk aan molshopen, als je zo hard gaat kun je er niet omheen, paard kan erin stappen en blijven vastzitten dus zij valt, jij ook. Volgens mij is het ook niet meer de jongste pony, als je dit doet met name in de berm jaag je je eigen pony kreupel of erger in. tuurlijk het is leuk om een keer te doen maar zorg dan voor een fatsoenlijk zandpad zonder wegen ernaast het lijkt ook alsof ze elk moment kan vallen! denk goed na meid wat jij je pony aandoet! neem aan dat je er nog langer plezier van wilt hebben
Mariekje22 schreef:waar zijn dan de foto's?
CxX schreef:Kimberley84 schreef:zoek iig een zandpad op en niet in de berm levensgevaarlijk! Denk aan molshopen, als je zo hard gaat kun je er niet omheen, paard kan erin stappen en blijven vastzitten dus zij valt, jij ook. Volgens mij is het ook niet meer de jongste pony, als je dit doet met name in de berm jaag je je eigen pony kreupel of erger in. tuurlijk het is leuk om een keer te doen maar zorg dan voor een fatsoenlijk zandpad zonder wegen ernaast het lijkt ook alsof ze elk moment kan vallen! denk goed na meid wat jij je pony aandoet! neem aan dat je er nog langer plezier van wilt hebben
Waarom denkt je dat het lijkt als of ze bijna valt?
CxX schreef:Kimberley84 schreef:zoek iig een zandpad op en niet in de berm levensgevaarlijk! Denk aan molshopen, als je zo hard gaat kun je er niet omheen, paard kan erin stappen en blijven vastzitten dus zij valt, jij ook. Volgens mij is het ook niet meer de jongste pony, als je dit doet met name in de berm jaag je je eigen pony kreupel of erger in. tuurlijk het is leuk om een keer te doen maar zorg dan voor een fatsoenlijk zandpad zonder wegen ernaast het lijkt ook alsof ze elk moment kan vallen! denk goed na meid wat jij je pony aandoet! neem aan dat je er nog langer plezier van wilt hebben
Waarom denkt je dat het lijkt als of ze bijna valt?
Snackie schreef:Niine schreef:Naast een asfalt weg! Echt geen goed idee!
Waar wou je het anders doen?
Polder is berm + wegen
wilde jij de sloot in racen?
Saskiaatje schreef:Mariekje22 schreef:waar zijn dan de foto's?
Zo, zeuren is ook een vak. De foto's staan er gewoon, ligt dus aan jóuw computer.
Citaat:Waarom denkt je dat het lijkt als of ze bijna valt?