Saskiaatje schreef:Mijn instructrice rijdt zelf ook paarden in, maar zij gaat de 1e keer nog geeneens los. Zij blijft de eerste 3 keer aan de longeerlijn en daarna laat ze de begeleider er een paar meter naast lopen, zijzelf op de hoefslag (nog steeds aan de longeerlijn dus).
Dat jouw instructrice dat doet hoeft nog niet te betekenen dat dit je enige juiste manier is?
En dan komt er nog bij kijken dat dit een eigen fokproduct is, en jouw instructrice waarschijnlijk zeer geringe informatie/contact heeft (met het paard)
.
En dit was niet de 1e keer, maar de 2e keer dat er op gereden werd, niet?
(kan me wel voorstellen dat mensen verward zijn door de titel, maar die geeft alleen aan dat het de eerste keer is dat er foto's van Dare ohz op Bokt staan)
(en even offtopic; is dat nou die mooie broek die je aanhebt, Kim?

Als je je paard gaat inrijden is een eerste vereiste toch wel een veilige omgeving, waarin je paard en jijzelf je niet onnodig bezeren. Desnoods huur je de bak af, of spreek je met de pensioneigenaar af dat je na sluitingstijd ofzo kan komen. Ik vind echt dat jullie ondoordacht bezig zijn. Wat ik zei> gelukkig is dit paardje blijkbaar heeeeeel erg braaf. 
Lekker slim bezig!
)