Cardy en Lavita @ een melige bui

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BE_GENTLE

Re: Cardy en Lavita @ een melige bui

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:42

vind je beugels wel erg lang, ik zou haar goed aan het werk zetten zodat ze kans niet kan krijgen om ergens anders op te kunnen focussen behalve op jou de ruiter dus..

geartsjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:44

haha dat is waar.. ben nu echt blij met mijn 4 jarige ruin maar heb daar mn handen al vol aan.. die ziet woezels en bakkabouters ROFL maar als dat een merrie was geweest haha maare op je andere topic: mooie fotos Haha! en ziet er netjes uit
el_beauty : dat is soms best moeilijk hoor.. vol draait ook wel eens een pirouette op zn achterbenen en dat kan ie heel snel.. vooral bij de band waar de gemuteerde bakkabouters zitten en dan is ie zo weg
Laatst bijgewerkt door geartsjee op 11-05-07 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:45

datlijkt mijn ruin welals die geen zin heeft Bloos
dan kan die ook zo achterlijk doen Haha!

mooie merrie hoor ze kan wel leuk lopen als ze er zin in heeft

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:46

El_Beauty schreef:
vind je beugels wel erg lang, ik zou haar goed aan het werk zetten zodat ze kans niet kan krijgen om ergens anders op te kunnen focussen behalve op jou de ruiter dus..

Lengte van de beugels valt wel mee hoor Tong uitsteken ben vrij lang (1.75m) en me pony maar 1.49m. Ik trek ietswat me benen op waaardoor het beeld wat vertekend(?).

Het is moeilijk om haar echt dan aan het werk te zetten. Zoals je ziet op sommige foto's heeft ze een beetje een onderhals. Dus als ze wat engs ziet spant ze die aan en pakt ze het bit vast. Dan kan ik druk geven wat ik wil maar ze kom dan echt niet meer omlaag. Soms wel lastig hoor.. Maar als ze braaf is dan geeft ze zich wel 200%

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:48

geartsjee schreef:
haha dat is waar.. ben nu echt blij met mijn 4 jarige ruin maar heb daar mn handen al vol aan.. die ziet woezels en bakkabouters ROFL maar als dat een merrie was geweest haha maare op je andere topic: mooie fotos Haha! en ziet er netjes uit
el_beauty : dat is soms best moeilijk hoor.. vol draait ook wel eens een pirouette op zn achterbenen en dat kan ie heel snel.. vooral bij de band waar de gemuteerde bakkabouters zitten en dan is ie zo weg

O dat draaien ken ik Tong uitsteken Vooral op buitenrit doet ze het wel eens (ga bijna altijd alleen met me zusje ernaast op de fiets). Dan draait ze echt zo snel om en dan lig ik er weer eens lachend naast Tong uitsteken

onley schreef:
datlijkt mijn ruin welals die geen zin heeft Bloos
dan kan die ook zo achterlijk doen Haha!

mooie merrie hoor ze kan wel leuk lopen als ze er zin in heeft

Dankjewel Bloos Ben ook erg blij met haar, ondanks alle beenproblemen enzo die ze heeft (zie: profiel)

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:55

Ik heb ook zo'n pony die van veel dingen schrikt maar als ze een sprintje neemt laat ik haar een ronde rennen en neem haar terug en word weer gewoon duidelijk aan het werk gezet.. als je dit toe laat krijg je op den durr problemen mee.. ze is bang en jij laat haar dan toe om raar te doen en niet meer te luisteren naar jou.. zo zou zij de baas over jou gaan spelen en dat wil je zeker niet hebben.. ik heb een fjord en die zet regelmatig zijn nek erop of wel zijn hele lichaam maar die komt niet ongestraft er van af.. als ze bokkend steigerend en wel er van door gaat.. doe er echt wat aan.. is voor jou fijner en je paard leert op ten duur dat ze nergens bang voor hoeft te zijn en ze op jou moet focussen..

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:59

Lavita weet dondersgoed dat ik de baas ben hoor dus dat zit goed Lachen. En ze weet zelf ook wel wanneer ze echt aan het werk moet en wanneer niet.
En als ze bij mij een sprintje maakt dan laat ik haar echt niet eerst een ronde rennen. Bij mij is ze binnen 4 passen weer terug Knipoog
En dit was gewoon miepen en niet ergens bang voor zijn hoor Knipoog

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 14:01

die rondjes kent mijne ook en dan hoeft ze alleen maar wat te zien bewegen terwijl ze buiten super braaf is

geartsjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 14:05

Cardy schreef:
Lavita weet dondersgoed dat ik de baas ben hoor dus dat zit goed Lachen. En ze weet zelf ook wel wanneer ze echt aan het werk moet en wanneer niet.
En als ze bij mij een sprintje maakt dan laat ik haar echt niet eerst een ronde rennen. Bij mij is ze binnen 4 passen weer terug Knipoog
En dit was gewoon miepen en niet ergens bang voor zijn hoor Knipoog

er staat ook in de titel melig.. dusjah Knipoog en idd vol heb ik ook wel zo weer alleen soms is ie wat sneller.. Knipoog

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 14:07

ja idd Tong uitsteken

Quinell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 14:16

Zitten een paar hele mooie foto's tussen!
Erg leuk beestje !!
hAHA