Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar als dat een merrie was geweest haha maare op je andere topic: mooie fotos
en ziet er netjes uit

El_Beauty schreef:vind je beugels wel erg lang, ik zou haar goed aan het werk zetten zodat ze kans niet kan krijgen om ergens anders op te kunnen focussen behalve op jou de ruiter dus..
ben vrij lang (1.75m) en me pony maar 1.49m. Ik trek ietswat me benen op waaardoor het beeld wat vertekend(?).geartsjee schreef:haha dat is waar.. ben nu echt blij met mijn 4 jarige ruin maar heb daar mn handen al vol aan.. die ziet woezels en bakkaboutersmaar als dat een merrie was geweest haha maare op je andere topic: mooie fotos
en ziet er netjes uit
el_beauty : dat is soms best moeilijk hoor.. vol draait ook wel eens een pirouette op zn achterbenen en dat kan ie heel snel.. vooral bij de band waar de gemuteerde bakkabouters zitten en dan is ie zo weg
Vooral op buitenrit doet ze het wel eens (ga bijna altijd alleen met me zusje ernaast op de fiets). Dan draait ze echt zo snel om en dan lig ik er weer eens lachend naast 
onley schreef:datlijkt mijn ruin welals die geen zin heeft![]()
dan kan die ook zo achterlijk doen
mooie merrie hoor ze kan wel leuk lopen als ze er zin in heeft
Ben ook erg blij met haar, ondanks alle beenproblemen enzo die ze heeft (zie: profiel)
. En ze weet zelf ook wel wanneer ze echt aan het werk moet en wanneer niet.
Cardy schreef:Lavita weet dondersgoed dat ik de baas ben hoor dus dat zit goed. En ze weet zelf ook wel wanneer ze echt aan het werk moet en wanneer niet.
En als ze bij mij een sprintje maakt dan laat ik haar echt niet eerst een ronde rennen. Bij mij is ze binnen 4 passen weer terug
En dit was gewoon miepen en niet ergens bang voor zijn hoor
en idd vol heb ik ook wel zo weer alleen soms is ie wat sneller..