Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 
Liins schreef:Verwijderd.

.
. Love_TimeOut schreef:Leuke pony hoor!![]()
En idd als je niks nuttigs hebt te melden blijf dan gewoon weg. Volgens mij is het gewoon jaloersie
.
.
, Geen zin hierin
. Liins schreef:een sorry die je niet meent.
Overdrijfen? Het is wel degelijk zo.
Ik ga nu maar is, Geen zin hierin
.
! Je was net te laat met Editten meid sorry
. Val je toch nog door de mand!
Liins schreef:Kijk amar is goed in één van die topics. een Quote van wat jij hebt gezegt! Je was net te laat met Editten meid sorry
. Val je toch nog door de mand!
YentlKG schreef:wat een excusessen...
probeer de achterhand er wat meer bij te houden
YentlKG schreef:Ik geef mn mening en geef een tip. ben ik nu gelijk beter als jou? moet je gelijk je berichten verwijderen om geef (goedbedoelde) 'discussie' aan te gaan ?
YentlKG schreef:geef je mening, en sinds wanneer heb ik ooit ruzie met jou gehad? omdat ik mijn mening geef maak jij er van dat dat ruzie is......
YentlKG schreef:hoezo heb je zoveel excusessen? niet dat je me nu gelijk moet gaan geven maar het feit dat je (ook tegen anderen) jezelf gaat verdedigen terwijl het nergens voor nodig is imo?
succes nog
Op wedstrijd moet het getoond worden
. mooi dat het verbeterd is YentlKG schreef:Maar we zijn nu niet in de lessenOp wedstrijd moet het getoond worden
. mooi dat het verbeterd is
YentlKG schreef:verbeterd vast wel in de loop der tijd, ik heb nooit gezegt dat je het niet kan

Nadine__ schreef:Mooie hengsttt!!