Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

asjemenou schreef:Vooroordelen???????
En welk probleem?
Ik vraag me alleen af waarom iemand die wel een startkaart heeft toch HC start.
Je moet wel inschrijfgeld betalen, maar als je prijs hebt krijg je geen prijzengeld!!
Is dat zo`n rare vraag dan?
Maar ik zal er verder niemand meer mee lastigvallen.
Kit_for_ever schreef:Ik heb 2 keer HC gereden, omdat mn startkaart er nog niet was en het paard wat ik reed een zodanig zenuwendier was dat alle ervaring meegenomen was. In de openingspost zet de TS de wedstrijden welke ze gereden heeft, dit zijn er dus meer maar toen reed ze geen winstpunten. Denk dat die er daarom niet bij staan. Geeft niks, maar ik dacht dat ze dan miss HC had gereden omdat die er niet bij staan.
Cassielover schreef:hee
nou daar kan hij het dan ook weer mee doen he, met puber![]()
nee hoor,, leuk paardje en proficiat met je punten
rianne67 schreef:Leuk paardje zeg.. Ik vind dat ze een erg
aansprekend koppie heeft!
Ben zelf ook helemaal verliefd op dat koppie.
Roos_M schreef:Ondanks dat jullie dressuren blijft springen toch leuk he afentoe!![]()
Ziet er allemaal netjes uit!
Veel succes verder!
Kit_for_ever schreef:Ik zie te weinig buiging in je oefeningen (wijken,schoudervoor) Ze druk haar rug er nog te veel uit naar mijn idee om aan die oefeningen te beginnen. Geen probleem wat wijken of sv mee te nemen, maar zorg dat je dat doet als je basis op dat moment in orde is. Zorg goed voor de buiging in de rug en het over de rug blijven lopen.