M1 paard (FreestyleXFerro) tijdens o. wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sammie_44

Re: M1 paard (FreestyleXFerro) tijdens o. wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 12:48

Een wátje..? Meestal hebben die Freestyles een ontzettend eigen karakter en zijn toch wel redelijk dominant. Niet de makkelijkste zeg maar. Helemaal omdat er Ferro-bloed achter zit, zou ik denken dat ie een echt driftkikkertje was.
Nouja, fijn zo'n karakter Haha!Lekker relaxed. Dat je hem echt voor je moet 'winnen' om voor je te werken, komt mij wel zeer bekend voor Haha!

Martine

Re: M1 paard (FreestyleXFerro) tijdens o. wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 13:57

sammie_44 schreef:
Een wátje..? Meestal hebben die Freestyles een ontzettend eigen karakter en zijn toch wel redelijk dominant. Niet de makkelijkste zeg maar. Helemaal omdat er Ferro-bloed achter zit, zou ik denken dat ie een echt driftkikkertje was.
Nouja, fijn zo'n karakter Haha!Lekker relaxed. Dat je hem echt voor je moet 'winnen' om voor je te werken, komt mij wel zeer bekend voor Haha!

Nou hij kan wel heel erg lomp zijn. En soms is ie inderdaad wel een beetje dominant. Vooral als hij was moeilijk vind of niet zoveel zin heeft komt er wel wat dominants naar boven. Niet in de zin van nu ga ik je er eens lekker af gooien, maar echt zo van: Je kan doen wat je wilt maar ik doe lekker toch niet wat jij wilt Vork . Maar als hij eenmaal weet dat hij het niet kan winnen doet hij dus inderdaad alles voor je. Wat jou dus ook al bekend voor kwam. Knipoog