mobick schreef:Nee ik rijd niet zo, jij wel dan? En ik geloof niet dat het onzin is. De TS heeft al aangegeven wat ze hier deed, dus de toelichting is al gegeven.
Ik wel ja, ik ben het met de TS eens.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mobick schreef:Nee ik rijd niet zo, jij wel dan? En ik geloof niet dat het onzin is. De TS heeft al aangegeven wat ze hier deed, dus de toelichting is al gegeven.
mobick schreef:Nou ik geloof dat enige commentaar hier overbodig is.... ik vind het allemaal fantastisch hoor, ziet er goed uit maar ik vind de beweging zonder uitleg in foto 2 niet netjes er uit zien, maar dat weet TS ook wel. Ik geloof niet dat het een kwestie van eens of oneens is, want ik geloof dat TS toegeeft dat foto 2 bewust is geplaatst om te laten zien dat ze wat extra's vraagt. Dus het is helemaal niet aan de orde of jij het wel of niet eens bent met TS....(dan ben je het indirect ook met mij eens).
Michel123 schreef:mobick schreef:Nou ik geloof dat enige commentaar hier overbodig is.... ik vind het allemaal fantastisch hoor, ziet er goed uit maar ik vind de beweging zonder uitleg in foto 2 niet netjes er uit zien, maar dat weet TS ook wel. Ik geloof niet dat het een kwestie van eens of oneens is, want ik geloof dat TS toegeeft dat foto 2 bewust is geplaatst om te laten zien dat ze wat extra's vraagt. Dus het is helemaal niet aan de orde of jij het wel of niet eens bent met TS....(dan ben je het indirect ook met mij eens).
Okee, dat is waar, touché.
Ik bedoelde het ook niet allemaal zo zwaar.
Michel123 schreef:creool schreef:Mag ik naast dat de complimenten: Erg mooi paard en mooi aan het werk ook commentaar geven?
Ik vind dat je je teugels erg lang hebt en op foto 2 lijk je aan je binnenteugel 'te trekken'. Ik snap dat je soms 'even wat meer moet vragen' maar als je je teugels korter zou hebben dan hoef je niet met je hand bij je zij uit te komen.
Volgens mij is dit uit z'n verband gerukt. Bibi heeft uitgelegd hoe het zit, voor mij is dat duidelijk, maar blijkbaar niet voor iedereen.
mobick schreef:ik ook niet.... zeker niet! verder is het een mooie combinatie om naar te kijken!
creool schreef:??????? wil je je reactie op mijn tekst uitleggen?
creool schreef:Laat maar.. ik volg het gewoon even niet.
Nistria ziet er inderdaad ook goed uit, gelukkig niet zo'n uitgezakt merrielijfje
! De laarzen staan bij jou veeeeel beter dan bij mij
. missmiekie schreef:Michel wist eerst gewoon niet wie 'nistria' was, nu we hem dat hebben uitgelegd, zit ie opeens beetje te slijmen, gewoon laten gaan dus![]()
Ontopic: Ziet er netjes uit hoor Bibi, je hebt een leuk 'leenpaard'Nistria ziet er inderdaad ook goed uit, gelukkig niet zo'n uitgezakt merrielijfje
missmiekie schreef:Michel wist eerst gewoon niet wie 'nistria' was, nu we hem dat hebben uitgelegd, zit ie opeens beetje te slijmen, gewoon laten gaan dus
creool schreef:Wil je mij dan ook uitleggen wie 'nistria' is... misschien moet ik ook wel gaan slijmen... (maar ik begrijp nog steeds niet waar hij het over heeft... waar zand over??)
Anoukie schreef:Michel, relnicht...![]()
Michel123 schreef:missmiekie schreef:Michel wist eerst gewoon niet wie 'nistria' was, nu we hem dat hebben uitgelegd, zit ie opeens beetje te slijmen, gewoon laten gaan dus
Zucht, wat een gelul.
missmiekie heeft heeeeelemaal gelijk 
Anoukie schreef:Michel, relnicht...![]()
Alleen je teugels een beetje lang
mobick schreef:Anoukie schreef:Michel, relnicht...![]()
Ja Michel je reageerde wel een beetje fel.....
maar we zijn het er allemaal over eens: t ziet er leuk uit!!!
en laten we nou geen ruzie gaan maken want meningen verschillen nou eenmaal en iedereen weet het altijd beter.....
Nistria schreef:zo... ik ben even niet op bokt en bijna 3 pagina's![]()
ik had wel verwacht dat die 2e foto reacties zou opleveren.
ik had m ook niet kunnen plaatsen, maar deed het júist wel omdat het binnenachterbeentje daar net even deed wat ik wilde
Michel123 schreef:Maarre ..... je laarzen zijn écht gaaf !