Kruising Tinker/Arabier

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 14:35

xxFiekexx"]
[quote="XoNo"][quote="Cassidy schreef:
Hij heeft wel wat, al vind ik die achterhand iets overbouwd. Je zou hem bijna voor een Paint kunnen verslijten, zij het dat de staartaanzet te hoog zit.

Ja doeiii Cassidy...een Paint Frusty Dat meen je toch niet serieus?
[/quote]

ehhh nee, niet echt een paint nee Haha! xono meteen in de aanval Knipoog

ff ontopic: dit vind ik dus echt zo'n paard waarvan de fokker gedacht moet hebben: dat wordt dan een slankere versie van de tinker, zonder dat hij op de bouw van beide rassen heeft gelet... er klopt echt niks van de verhoudingen van dat paard... Frusty
[/quote]
Ik hoop niet dat ik XoNo over me heen krijg.
Ik zei toch BIJNA...Knipoog

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 14:41

Ik vind dat paardje wel iets hebben..niet mooi ofzo..maar ook niet lelijk!!

Ginn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 15:05

mmmm, ik geloof dat dit paard bij mij op stal staat. Het is zo groot bij ons .dat ik hem nog niet goed gezien heb, behalve in de verte in het land. Leuk dat ik 'm nu eens goed kan zien. Hoorde er laatst iemand op stal over en die zei ook nog: ja dat paard stond laatst in Hemel op Paarden. Weet je ook zijn naam? Zal het nog eens na vragen op stal.
Dat zou grappig zijn. Haha!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 15:13

nee beslist niet mijn smaak. Maargoed, t zal vast een lief dier zijn en de eigenaar is er denk ik ook wel gelukkig mee dus laat maar lekker gaan

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 15:16

De bouw klopt echt nergens naar, heel lelijk.
het scheelt dat hij bont is is er nog íets leuks aan Lachen
z'n koppie vind ik ook wel mooi, maar z'n bouw is echt zonde

Lotte B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 15:25

haha! het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag, was: 'heej wat een leuk beessie!', maar ik geloof dat ik een van de weinige ben. nou, heb ik er misschien wel ietsies minder verstand van dan de rest, maar ik vind het een leuk paardje, het is echt een scheet! Lachen

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 15:38

Hij heeft wel wat liefs over zich eigenlijk Lachen hij is misschien wel mooi van lelijkheid! Voor mij wel tenminste!

En die dikke kont van hem...hihihi best een gek gezicht ja Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 16:30

XoNo"]
[quote="Cassidy schreef:
Hij heeft wel wat, al vind ik die achterhand iets overbouwd. Je zou hem bijna voor een Paint kunnen verslijten, zij het dat de staartaanzet te hoog zit.

[/quote]

Ja, dat meen ik serieus. Ook bij de Paints zijn er minder geslaagde vertegenwoordigers. Niet alle Paints zijn van die knapperds als Buddels.

Paint:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 18:07

op de eerste foto komt ie er nog wel mooi uit! de rest.. tja hij is niet echt mooi gebouwd nee, maar ik vind em niet lelijk!!

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 18:17

Ik vind het absoluut dom van de gene die deze 2 rassen met elkaar wilde kruisen!

Hij is raar gebouwd, de verhoudingen kloppen van geen ..

Zonde!

Maargoed als het beestje nergens last van zou hebben/heeft, dan is het goed hé..

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 18:56

ik vind het dus echt TOTAAL geen mooi paard! wel een super schattig koppie en het zal heus een lief beest zijn.. we héél erg zonde dat de bouw het uiterlijk zó kan verpesten!! want ik vind hem wel heel mooi getekend!

lein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 19:43

Ik vind hem een beetje raar gebouwd, wel leuk getekend.

Horse Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:10

Nou niet echt mijn type paard ik ben toch niet zo kruising achtig, zie het nut er niet van in.
maar dat is persoonlijk natuurlijk.
op zich is hij wel mooi getekend, ik hou niet van veel wit.

shaneen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:19

Ik moet eerlijk zeggen "best een leuk beest" alleen mega vet! jammer! gr shaneen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:22

Het lijkt ook een beetje alsof ie te dik is? Misschien dat als dat eraf is hij er mooier uitziet? Want ik vind hem wel erg gaaf! Lachen

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:29

goh je zal de eigenaresse zijn en dit allemaal lezen!!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:52

hmm....weet niet wat ik ervan moet denken..hij heeft het hoofd en de pootjes van een arabier en het lijf van tinker...vindt het nietzo mooi
maar de tekening van het beesie is wel erg mooi

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-02 21:01

irish_lady schreef:
goh je zal de eigenaresse zijn en dit allemaal lezen!!

Ik denk dat de eigenaresse wel gewent is om commentaar te krijgen over haar paard. Er zijn er die het mooi vinden en er zijn er die hem lelijk vinden, iedereen zijn eigen smaak.
Ik heb gevraagd of dat ik foto's mocht maken van het paardje voor op internet, en daarmee stemde ze toe en poseerde dus met alle plezier voor de camera.
De eigenaar is heel gelukkig met haar paard en is er erg trots op, uiteraard vind zij haar paard prachtig en terecht dat vind iedereen van zijn eigen paard kruising of geen kruising..

Mon-nikky

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 21:21

sorry hoor de eerste foto's zijn wel mooi maar de laatste 2 Scheve mond
ze is overbouwd en het lijkt wel of haar voorbenen veel te kort zijn Gaaaap
maar ja was het leuk daar o de utrechtse paardendagen

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 21:28

Ik vind em niet zow... Ik vind tinkers ook al nie zow... Maar hij heeft dunne pootjes en dikke buik... neej nie mij paardje... Ach jah wie weet wat mijne wordt Knipoog kep een arab/appaloosa/pinto... dus we zien wel Knipoog

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 21:32

saffielover schreef:
Ik vind em niet zow... Ik vind tinkers ook al nie zow... Maar hij heeft dunne pootjes en dikke buik... neej nie mij paardje... Ach jah wie weet wat mijne wordt Knipoog kep een arab/appaloosa/pinto... dus we zien wel Knipoog

Eveb off-topic: Iets minder msn-taal zal voor meerdere beter lezen Schijnheilig

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 21:35

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt afgrijselijk. toen ik het onderwerp las dacht ik al.... Oh jee. En toen vanaf de eerste foto al....

Idd erg dom van degene die die paarden gekruisd heeft. Op zich zijn de lichaams delen zelf best mooi. Moet je bij de een na laatste foto, eerst de hand maar eens op de achterhand leggen, en daarna op de voorhand. Apart is het best mooi, maar samen :S.... nou ja, kan gebeuren... Aftekening vind ik wel heel erg mooi...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 21:37

Jeetje, is zoiets medisch verantwoord? Misschien zijn de verschillen zó groot dat hij vreemde kwalen krijgt aan de benen bijv.? Het koppie is wel mooi.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 21:45

op de eerste foto istie lang niet lelijk.. maar rare verhoudingen kwa bouw.. aftekening vind ik weer wel leuk!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 09:57

xxFiekexx"]
[quote="XoNo"][quote="Cassidy schreef:

[/quote]

ehhh nee, niet echt een paint nee Haha! xono meteen in de aanval Knipoog

ff ontopic: dit vind ik dus echt zo'n paard waarvan de fokker gedacht moet hebben: dat wordt dan een slankere versie van de tinker, zonder dat hij op de bouw van beide rassen heeft gelet... er klopt echt niks van de verhoudingen van dat paard... Frusty
[/quote]

Mmm, beetje dom nadenken van die fokker dan want er bestaan best slanke (rasechte) Tinkers! Kijk maar eens naar het Romany Grai type. Nou hebben wij daar toevallig weer 2 van (onder andere Lowara, die ene merrie met giga-lange manen Haha! ) en de hengst Boris is ook een mooi voorbeeld van een slank type hengst. Dus waarom die fokker dan niet gewoon een slanke Tinkerhengst heeft genomen Verward Maar goed, dat is zijn keuze destijds geweest en ieder gek heeft zo zijn eigen gebrek (laat ik die van mij maar niet allemaal opnoemen Tong uitsteken )