Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Starbreeze schreef:@Saskiakur, nee het lukt me helaas niet, er is continue storing op mn webspace ofzo... zal nog één poging wagen vanavond, het is best een leuk filmpje namelijk
@all thx voor de complimenten!
. Ik ben er nog langsgereden toen ik met mijn pony naar de drunese duinen ging. Born2BCrazy schreef:Starbreeze schreef:@Saskiakur, nee het lukt me helaas niet, er is continue storing op mn webspace ofzo... zal nog één poging wagen vanavond, het is best een leuk filmpje namelijk
@all thx voor de complimenten!
misschien een andere site proberen?
youtube?
of imageshack?
mooi hoor!

Aranel schreef:Woooow geweldig
Die uitgestrekte draf
Eerlijk gezegt snap ik je punten niet helemaal...ziet er toch prima uit?
De verruimingen en eenvoudige wissels moeten echt beter, die heeft ze wel beter gedaan hoor (uitgestrekte draf en galop voor een 8). Maar het moeilijkste voor mijn paard was dat ze zich lang moest maken in het lijf en na die periode van blessures is dat hetgeen waar je dan weer tegenaan loopt. Maar dat is met een paar weken ook weer in orde hoor 
Starbreeze schreef:Haha nee ik drijf niet constant, Ynz is zó rond en mijn benen niet al te lang, daardoor krijg ik ze gewoon niet stil!! Op een smalle KWPN'er lukt het wel. Vind dat ook wel jammer, heb er nu asym beugels aan hangen dan is het iets minder, maar weg lukt gewoon niet
gereden op mn debuut vorige week
en ja die benen, als ze stil hangen, dán pas zit ik er echt mee te drijven.Ik zie dat overigens niet als commentaar hoor
een ander ziet vaak meer dan ikzelf omdat ik al gewend ben aan het plaatje. Starbreeze schreef:Hey Mies, ik heb al winst in het Zgereden op mn debuut vorige week
en ja die benen, als ze stil hangen, dán pas zit ik er echt mee te drijven.Ik zie dat overigens niet als commentaar hoor
een ander ziet vaak meer dan ikzelf omdat ik al gewend ben aan het plaatje.
Starbreeze schreef:Hey Mies, ik heb al winst in het Zgereden op mn debuut vorige week
een ander ziet vaak meer dan ikzelf omdat ik al gewend ben aan het plaatje.

Starbreeze schreef:Nee hoor