, maar je ziet toch behaal je wp hé . Leuk filmpje ook hoor, 'kunnen jullie beginnen?....' hehe. En ja gave naam ook 'Wanna Summer' . Doegg Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar je ziet toch behaal je wp hé . Leuk filmpje ook hoor, 'kunnen jullie beginnen?....' hehe. En ja gave naam ook 'Wanna Summer' . Doegg
!!!!
! Dat komt helemaal goed bij jullie, dit is toch super voor de eerste x ergens anders
NehnaDagmar schreef:Wanna ziet er goed uit Deeb! Die galop gaat nu ook lekker of niet? En weer een puntje erbij, jullie gaan hard

Erg netjes, en ik moet zeggen. Wanna loopt echt heel netjes voor haar jongzijn, vreemde locatie en de korte tijd dat jullie nu starten. Heel erg netjes van beiden!
En jullie zijn een mooie combinatie!
wat een mooi paard zeg.. wat een lekker koppie ziet erop!!monica79 schreef:He deebje, ze gaat het echt doen he, ina vond het er goed uitzien. die wanna toch had je dit zo snel al gedacht.
Gelukkig is het weer helemaal goed gekomen met haar.
Deebje schreef:monica79 schreef:He deebje, ze gaat het echt doen he, ina vond het er goed uitzien. die wanna toch had je dit zo snel al gedacht.
Nee, echt niet hoor! Zeker niet na haar ongeluk, toen zag ik echt de vreselijkste scenario's voor me.Gelukkig is het weer helemaal goed gekomen met haar.
mooi paardje
paardfysio schreef:wauw!
dat ziet er goed uit.
op naar Almelo![]()
xxx
Linda
En al langer ook zo te zien aan je berichten.
En ja, we hebben er zin in --> ALMELO here we come!