aaaah daar is nowie al, je vertelde zaterdag al wat voor draakje het kon zijn Toch vind ik de fotos`er goed uit zien voor zo`n jong dier wat net onder zadel is! En ze oogt idd dat ze veel maat heeft en mooie lange benen eronder!
Ziet er goed uit Gomir! Echt een lekker ding Nowie! Persoonlijk denk ik dat je je niet te druk moet maken over het terug zitten in je schouders. Bij zo'n baby probeer je toch wat extra licht en goed mee te blijven zitten en dan zit je makkelijk wat te ver naar voren. Zie ik liever dan dat je heel de tijd netjes recht zit en bij een onverwachte beweging ineens achter blijft. En ik denk dat Nowie het daar ook mee eens is.
Wat een leuk paard, leuk kleurtje ook! Ze oogt mooi ontspannen en zoekt het ook al mooi naar beneden op. Mooie combi zo Ik vind persoonlijk helemaal niet dat je beugels te kort zijn ... je trekt je benen wat op, maar de beugels zijn niet te kort.
He knappe Nowie ze ziet er echt heel lief en onschuldig uit, maar ondertussen Kan me voorstellen dat je trots ben, ze is echt leuk, vooral dat kleurtje!
Leo_ke: Dat is uiteraard wel de bedoeling Maar volgens mij is ze als dressuurpaard ook best wel leuk
Unamie: dat is wel het plan. Ga eerst naar de stamboekkeuring toewerken, daarna denk ik nog lekker twee maanden het land op als het weer wat meezit in de nazomer. En dan weer oppakken en eventueel eind van het jaar naar de VSN als ik denk dat dat zin heeft.
Flair: ik ook Los leek erg goed iig!
SGWollie: dat ben ik helemaal met je eens. En dat gebeurt dus ook nog wel eens tussendoor
Remember: de tijd gaat vlug hè Voor je het in de gaten hebt is Babbels ook alweer terug
MissM: vind het ook wel heel speciaal om zo met haar bezig te zijn. Toch wel bijzonder als je je eigen fokproduct zo aan de gang ziet. Heb haar vandaag even kwartiertje aan de longe gehad en heb gewoon staan te genieten
oww carien het is echt zoooo een mooi beestje he.. en wat lijkt ze heel erg op cheecka in haar bewegingen vind ik zeg.. of lijkt dat maar zo.. net zo rond en compact lijkt het wel.. wat heb je toch een kanjers van paarden!
Ze is wat ruimer in de bewegingen en komt iets makkelijker op het achterbeen. En ze heeft meer tact dan cheeka, maar qua vorm lijken ze zeker op elkaar in beweging
Heb vandaag voor het eerst alles helemaal alleen gedaan, ze was erg braaf ondanks de enorme wind hier Twijfelde of ik er wel op moest klimmen met die gigantische woei, maar toch maar gedaan. Ben trots op haar