Banjertje Wat ziet ie er geweldig uit zeg! Dat was vroeger echt een van mijn lievelingspony's Als je een keertje in ridderkerk komt starten moet je me even pben dan kom ik kijken!!
ik heb heel vaak op Banjer gereden wat fijn dat hij zo goed terecht is gekomen zeg! ben ook al 4 jaar niet meer bij Charlois geweest, dus ik wist het eigenlijk helemaal niet
heey hoi,, leuke pony zeg,,!!!! het ziet er erg netjes uit,,!!! leuke frontriem,, ik heb er ook zoiets,, ik heb hem gekocht bij www.dajos-ruitersport.nl ik vind jullie met zijn tweetjes er erg mooi uitzien,,!!!;)
@Yentl, ik heb banjer 5,5 jaar geleden van Charlois gekocht, het ging toen heel slecht met hem. Hij was meer dood dat levend, het heeft ook een hele lange tijd geduurt eer hij weer aangesterkt was en dat we een band kregen. Maar nu kan het niet meer stuk. Ben echt zo blij met hem, het is echt mijn schatje.
@luckyluck, bedankt voor je leuke reactie, heb de frontriem ergens anders gekocht dan jij!!
oow haha.. dat kan,,, der zijn naturlijk wel meer dan 1 winkels in Nederland:P:P maar de mijne is ook een beetje anders,,, maar voor de mensen die hem ook wouden,,, misschien hebben ze er iets aan,,,, en ik voind het wel een super leuke pony!!