Kim (Nimber) in training met Orbaldo II

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

supertammy

Re: Kim (Nimber) in training met Orbaldo II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 08:28

Geweldig gaaf paard! Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:39

Ik ga iets zeggen wat ws als niet aardig wordt beschouwd Bloos. Maar ik vind je zadel écht te krap Kim. Niet alleen zal dat minder fijn zitten voor jezelf, maar de drukverdeling op de rug van Orbaldo zal ook niet prettig zijn Bloos.

Verder blijft het een plaatje van een paard en super dat je hem in korte tijd zo netjes opgeleid hebt Lachen.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 20:46

mag je vinden anouk ik vind van niet Lachen
Zit er prima in. de zadelmaker vind 'm prima en mijn instructeur ook. Ik vind hun mening net wat zwaarder tellen dan mensen die oordelen naar een paar foto's maardat vinden anderen misschien niet aardig Knipoog

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 20:58

Kim Haha!
Wat leuk om weer eens wat van je rijkunsten te zien! Toen je een aantal jaar geleden op Klein Oever was heb ik ook echt genoten van je lessen (toen ik nog kampkind was maar je hebt er vast zo veel gezien dat je je mij niet kan herinneren Knipoog later ben ik even leiding geweest maar dit was het toch niet helemaal voor mij). Kom jij er nog wel eens of niet?
Maar, Orbaldo is echt prachtig! En je rijdt hem super. Mij heb je in ieder geval hardstikke jaloers gemaakt Haha!

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 21:01

Wat een stoer paard! Het is niet echt mijn type verder, maar bewegen kan ie super!
Wat ik niet begrijp is dat jij hem heel veel erg diep laat lopen, ik zie hier het nut niet van in, aangezien hij op de foto's waarbij het mt zijn neus op de loodlijn loopt, precies hetzelfde loopt, ik bedoel daarmee; net zoveel ontspanning in de rug en evenveel achterbeen gebruik heeft, als op die diep in de krul foto's.
Wie rijden hem allemaal nog meer?

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 21:06

Wat een geweldig mooi paard toch. Jammer genoeg kan ik hem niet voor mijn merrie gebruiken. Ik dacht een tijdje terug toen ik hem als dekhengst op internet zag van JA dat is hem. Maar helaas heeft mijn merrie dezelfde vader.
Zoals je misschien nog weet heb ik je al eerder ge-pbt. Maar dat staat nog even op een laag pitje omdat er wat fouten in de papieren zitten en ik wacht tot m'n andere paard oud genoeg is om in te rijden (nog 2jaartjes)
Maar offtopic:
Ik ben jaloers Knipoog haha, prachtig paard en je rijd hem ook netjes.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 01:34

Kim dat ziet er super uit. Het is en blijft een gave hengst!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 06:48

Hij ziet er echt geweldig uit echt zo'n beer van een paard Haha! Lekker bespierd echt niks op aan te merken Lachen

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 08:20

Ziet er goed uit.
Bofkont met 'n mooie hengst onder je kont.
Alleen lijkt het soms net alsof je streng bent met je handen.
Op 1 foto heb je je handen op je schoot(weet niet zo snel welke foto).
Nouja je zal het wel weten,wat het beste voor je paard is.
Nog veel succes met je prachtige hengst.

Gr.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 11:28

Ik vind Orbaldo echt een prachtig en stoer dier. Ja Het zadel oogt mij ook niet helemaal fijn, maar als jij zegt dat je prettig zit en het goed ligt, zal het wel in orde zijn. Lachen

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 12:16

In een zadel moet je in principe een handbreedte aan de achterkant overhouden, dus achter je billen zeg maar.

Geen schande hoor Kim, ik had het zelf ook met mijn laatste zadel, daar waren mijn billen uitgegroeid helaas.

Maar goed, kan me voorstellen dat je meer waarde hecht aan de mening van je instructeur en zadelmaker. Ik begrijp dus dat je het ook aan hen hebt gevraagd? Dus de twijfel had je dan misschien zelf ook wat?

No offence hoor Lachen.