Stoeterij Equluus @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Re: Stoeterij Equluus @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:47

ullaatje schreef:
Nimmedor schreef:
Ik vind jullie huiding ronduit bagger Bloos daar mogen jullie echt wel aan gaan werken!

Ook vind ik de paarden erg uit elkaar lopen...

Wel een beetje raar om je zo te uiten vind je niet!
We zijn niet allemaal topruiters en de meesten mensen hebben niet van huis uit talent en moeten er hard voor werken.
Natuurlijk weten zij ook wel wat eraan mankeert maat dat maakt toch niet uit?
Het is gewoon leuk om iets te laten zien maar op zulk commentaar zitten we niet te wachten.
Bekijk mijn filmpje is en oordeel dan nog een keer of wij de paarden zo verschrikkelijk broert en uit elkaar rijden ik wacht je reactie wel af.

als je niet op zulk commentaar zit te wachten, waarom plaats je dan foto's op bokt... Verward dan weet je toch dat je overal commentaar op kan krijgen!!

ik vind de houding van het 1e meisje ook erg slecht. iemand die zo zit kan een paard nooit fijn aan het lopen krijgen

Boneless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:27

Nimmedor schreef:
Ik vind jullie huiding ronduit bagger Bloos daar mogen jullie echt wel aan gaan werken!

Ik denk niet dat ze echt zitten te wachten op zo'n bagger opmerking van jou No Cheer

Tuurlijk mag er commentaar gegeven worden als je foto's plaatst, maar ik denk dat ze hier niet veel mee kunnen.. Scheve mond Beetje simpel om mensen zo af te kraken Scheve mond Geef dan nog wat tips, dan kunnen ze er iets mee OK dan!

Vind Kozak trouwens een stoer paard, dat beest straalt echt power uit Ja

En Versailles is echt een chique paardje, mooie kleur Vingers aflikken Jullie zijn alletwee nog jong, dus genoeg tijd om aan je houding etc. te werken toch...

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 13:12

Nimmedor schreef:

LisSy schreef:
als je niet op zulk commentaar zit te wachten, waarom plaats je dan foto's op bokt... Verward dan weet je toch dat je overal commentaar op kan krijgen!!

ik vind de houding van het 1e meisje ook erg slecht. iemand die zo zit kan een paard nooit fijn aan het lopen krijgen

Ik plaats foto's op bokt omdat ik het leuk vind, en VAAK geven mensen dan nog nuttige tips.

aan mensen als jullie hebben we hier ronduit helemaal niets. Of vind je zelf van wel?

Voor de rest iedereen bedankt voor de tips. Ik [ meisje op de vos ] vind op de foto's ook dat ik wat strak zit met m'n rug, hij was die dag echt vet sterk en druk. [ ik weet het, slap exuus ]. heb ook weer een paar keer wat hulp gehad van Marjolein [Ullaatje] en dat ging erg goed. ik probeer goed te denken aan m'n zit enzo, en natuurlijk, ik kan het allemaal niet van nature, dat zijn er maar een paar. Ik vind het gewoon leuk, en dat wil ik graag zo houden.

We rijden lekker verder Knipoog

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:18

hee is dit niet die stal aan de kadijkweg in Andijk ? komt me heel bekend voor , fiets er elke ochtend langs naar school.
Dat eerste meisje vind ik dr houding niet zo netjes , maar vind dat jij zelf wel netjes rijd alleen heb ik het iddee dat jij je hand iets te vast houd en dat het paard daardoor ook niet helemaal lekker over de rug loopt, mischien je handen iets lager houden en wat meer ontspannen
nog veel succes !!

[edit] kleine toevoeging
Laatst bijgewerkt door __KELLY op 15-05-07 13:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 13:20

Ja, het staat aan de kadijkweg in Andijk Knipoog

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:21

oke dat dagt ik al ja , wel luxe stal Ja

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 13:23

Denise_Perla schreef:
Haha, er is daar dus wel leven *LOL*
Elke keer als ik daar langs fiets op weg naar Volely ziet het er altijd zo "dood" uit

Leuke paardjes zeg, vind die schimmel en echte knapperd Ja

Oliviaatje: Denk om je benen en op je pianohandjes Knipoog
versailles: Je zit wel heel erg voorover zeg. Ook jij heb painohandjes & probeer je handen wel boven de manenkam te houden (is erg lastig, I know) Ga eens trotser zitten Ja

hé jou ken ik.

hahahaa nou zo dood is het anders niet hoor Knipoog er rijden welliswaar niet vakamensen in de buitenbak, komt ook omdat we ook een binnenbak hebben, en het een uitgegeroeide hobby is, en geen manege. De paarden staan als het weer het toelaat hele dagen in de wei, achter de bomen, dus die zie je ook niet echt goed vanaf de weg.

randyLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 18:27

Loes leuk hoor ik vind de schimmel wel leuker bij jou hoor Lachen En wat ben je trouwens vooruit gegaan met rijden! Hoe is het met jenno (zo heete die shet toch?) die kan ik nog van toen ik wel is met je mee ging.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 18:40

fieke, ik vind dat je echt veel teveel voorover zit waardoor je constant je hakken in het paard duwt!
het lijkt wel of je een beetje bang bent? Verward
kijk goed naar deze foto's en ga aan je houding werken zodat hij beter word en ik weet zeker dat het dan goed komt!
wel een heel mooi paard! heel elegant!!!

oliviaatje, ook jij drukt geregeld je hakken teveel in de buik, probeer je benen iets meer te ontspannen waardoor je je hakken niet zo optrekt!
probeer ook eens op de houding van je handen te letten, ze staan in een trekkende houding!
verder ben je wel een leuke combi met kozak Haha! stoer paard!

alles kan geleerd worden em het word vast alleen nog maar beter, Go jij! Go jij! succes

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 19:30

randyLOVER schreef:
Loes leuk hoor ik vind de schimmel wel leuker bij jou hoor Lachen En wat ben je trouwens vooruit gegaan met rijden! Hoe is het met jenno (zo heete die shet toch?) die kan ik nog van toen ik wel is met je mee ging.

Hoi! jeno is al vanaf de zomer naar de ouders van Marjolein, als gezeldschapshet voor een andere pony. Hij zou daar blijven, maar wegens omstandigheden komt hij samen met die pony naar ons. Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!