Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ilsemarie schreef:Mooi op trensje, ziet er goed uit!
Mooi paard trouwens
Tooske schreef:2 keer eerste met 210 en 222 pnt 3 winst dus..
En hij is maar 1.68 haha

Ziet er ook super uit hoor, jammer dat ik niet ben wezen kijken bij je... haha
Remember schreef:Super Shari, geweldige opsteker ook zo na vorige week lijkt me! Foto's geven een fijn beeld en die punten liegen er ook niet om!
Had je vorige week nog gewisseld naar trens tussen de proeven door of niet?

Tooske schreef:Remember schreef:Super Shari, geweldige opsteker ook zo na vorige week lijkt me! Foto's geven een fijn beeld en die punten liegen er ook niet om!
Had je vorige week nog gewisseld naar trens tussen de proeven door of niet?
Ja zeker kreeg al een fijner gevoel gelijk op trens maar ja dat was toen eigenlijk te laat want toen was tie gewoon heel stout. De 2de proef ging toen wel beter maar nog zeker niet super.
En vorige week hadden we natuurlijk de jury wel wat tegen.
Nu alleen lekker op trens gereden van de week ook op trens gelest, en ben te soft voor hem..
Moet hem strenger losrijden niet weg laten lopen en goed rond zetten dat ie goed zijn plek weet..
En dat heeft van de week zijn vruchten afgeworpen. Hij voelde wel heel fijn! Dus nu nog 4 puntjes!

Tooske schreef:Zeker!
cle0o_o0 schreef:Ziet er netjes uit! Waar had je wedstrijd?
karijn schreef:Gefeliciteerd met je punten! Blijf rechtop zitten. Trouwens, je haar heeft een andere kleur, kan dat kloppen? Was toch rood?