Het spring opbouwen doe ik eigenlijk altijd, dat hoort niet anders vind ik. Frodo vindt het springen ook leuk, en vliegt over het balkje heen. Nog wel wat onhandig met één been gestrekt en één ben vooruit, maar hij doet het in ieder geval!:D Het halster mag inderdaad wat hoger. Bedankt, het is mij nooit opgevallen eerlijk gezegd. Luigie schreef:Een poweshettie ... zit wat inWat een popje! schattig! wordt later een powershettie
hahaYtjuuuh schreef:Haha leuk! Misschien volgende keer een kruisje maken op deze hoogte?![]()
Misschien een kruisje ja
Ik had gisteren alleen één standaard gebruikt, want we gingen toch niet hoger, en ik had niet zoveel tijd om het op te bouwen, dus ik dacht dan zo maar, is ook wel veilig. yo_ute schreef:Vindt je?woow echt een gaaf shetje met heel wat springtalenten;)
Ik ben heel erg benieuwd hoe hij het onder het zadel zal gaan doen met een goed passende ruiter
uiteraard zet ik de hinder nis dan niet zo hoog, dat red hij niet.Ierepier schreef:Hee Nina! Leuk shetje!
Volgende keer stukje hoger?
Misschien een stukje

lailapri schreef:Leuk hoor, mooi gemaakte foto's!
Alleen misschien volgende keer de balk aan de andere kant van de paal? Het lijkt namelijk of hij nu (bijna) tegen de paal aan ligt. Als hij aan de andere kant zou liggen zou hij ieder geval niet achter de paal kunnen blijven hangen.
Hoger hoeft van mij niet hoor, pony lijkt hier plezier in te hebben, misschien hoger niet. Maar dat moet je natuurlijk proberen.
Ik dacht net al, van wat bedoel je toch, maar ik snap nu wat je bedoeld. Bedankt voor de tip. Ik heb eigenlijk nog nooit echt met hindernisstaanders gewerkt, dus ik wist dit niet. Bedankt!:)
Ik wil misschien binnenkort hem een hindernis laten springen die 1 a 2 gaatjes hoger is. Is het verstandig om hem dan beenbescherming om te doen, of niet? Zo ja, welke? Ik had al tegen Nina gezegd dat ik hem dan springschoenen om doe, maar is dat wel nodig?

Karlijn_dv schreef:Leuke foto's
Hij is lief
Hij vind het echt leuk dat springen
Volgens mij vindt hij het ook wel leuk
hij neemt alle hindernissen namelijk

Ik vindt het inderdaad ook goed hindernismateriaal, sommige lepels van de hindernisstaanders zijn wat verbogen, maar er zijn nog genoeg goede lepels, haha. Vooral het kleurtje van de balken is precies mijn kleur