Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Amber_ schreef:Super zeg !
Ik heb jou gezien vorige maand in Houten dacht ik ! Met oefen parcour ! Je reed bij paarden omdat je te laat was?
Super beestje !!!Vliegen dat hij deed !
Jiss_ca schreef:Heeey![]()
Jou heb ik gezien!! Ik vind het echt een ontzettend leuk beest!! Roze staat echt goed...Ik hoop dat je nog een x bij ons komt springen, lijkt me leuk...![]()
Btw: Ben dat meisje van die (dikke) Fjord bij Verkerk![]()
Groetjes..

)
Ciaraaa schreef:wat een super leuk hoofdstel die verkopen ze toch ook in het blauw ??
superlise schreef:Amber_ schreef:Super zeg !
Ik heb jou gezien vorige maand in Houten dacht ik ! Met oefen parcour ! Je reed bij paarden omdat je te laat was?
Super beestje !!!Vliegen dat hij deed !
Ja klopt! wij konden niet eerder komen en eigenlijk was er nog een meisje met een paard mee naar aangezien ze niet uit elkaar wilden. (met jol was het niet zo'n probleem maar dat meisje haar paard bleef maar steigeren) toen heeft dat meisje die van haar op de trailer gezet en heb alleen ik gesprongen.
jol was toen inderdaad aan het vliegen, man die 3 sprong was moeilijk op paardenafstand en de laatste lijn was ook geen succes. eigenlijk ging het helemaal niet zo lekker, stond ook wel erg hoog gebouwd voor een 90 parcourtje daar![]()
maar ik ben er (bijna) altijd in houten ook met de officiele wedstrijden.
Haha ! Ben je woensdag ook weer te vinden in Houten ? Ik kom ook met me fjordje !

Valentinow schreef:Ziet er heel goed uit.
Probeer haar alleen iets meer te verzamelen (maarje dat is wel heel moeilijk als ze zo druk is) dat ze wat minder plat springt en dus geen balken pakt. Want volgens mij kan ze mooi rond over de rug springen als je ze iets meer verzameld.
Nog veel succes.
arans schreef:Ziet er goed uit, maar let op je voeten he
Set tip: Koop een kleur roze pad/shabrakdie meer bij je hoofdstel past om je set nog completer te maken. Veder is je set errg goed
Haha ! Ben je woensdag ook weer te vinden in Houten ? Ik kom ook met me fjordje ![/quote]