). Het rijden ziet er netjes uit. Let er alleen wel op dat je niet naar beneden kijkt. Ik weet het, het paard is heel mooi maar probeer daar maar naar te kijken tijdens het verzorgen en niet tijdens het rijden
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
. ceasarlover schreef:wauw,,! mooi paard heb je onder je kont..
k denk dat dat helemaal goed komt 12 mei...

OoappeloO schreef:Lekker dier, kan mooi shouwen. Mag alleen minder op de voorhand. Maar is een mooi beeld!
fallenangel3 schreef:Wat een prachtig paard. Ik was even zo afgeleid dat ik jou helemaal niet zag zitten. (dat is een goed teken toch).
Het rijden ziet er netjes uit. Let er alleen wel op dat je niet naar beneden kijkt. Ik weet het, het paard is heel mooi maar probeer daar maar naar te kijken tijdens het verzorgen en niet tijdens het rijden![]()
.
. Ze is werkelijk fantastisch. Veel succes met de komende wedstrijden
manonutjuh schreef:Heej
Ziet er leuk uit hoor, gaat helemaal goed komen. In welke gang staat ze , dan ga ik even rl kijken als k toch op stal ben voor de springles vrijdag.
Heeft ze al eerder wedstrijden gelopen?

)
Veel plezier en suc6! milou123 schreef:Ziet er super netjes uit!Veel plezier en suc6!
fallenangel3 schreef:Wat een prachtig paard. Ik was even zo afgeleid dat ik jou helemaal niet zag zitten. (dat is een goed teken toch).
Het rijden ziet er netjes uit. Let er alleen wel op dat je niet naar beneden kijkt. Ik weet het, het paard is heel mooi maar probeer daar maar naar te kijken tijdens het verzorgen en niet tijdens het rijden![]()
.

) 

heb ook in je profiel gespiekt en om te kwijlen is je merrie 

veel succes op je wedstrijd..