Citaat:ik laat hem ruinen
aaaahhhhhh!!! verstandig!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:ik laat hem ruinen
CharlyBrown schreef:ongelofelijk leuk paard.
Ik zal wel serieus goede begeleiding. Als je als 15 jarig meisje een hengst koopt van slechts 4 jaar oud....
Ik vind het geen aanrader...
Ben wel beetje jaloers op het feit dat je ouders hebt die gewoon zo'n paard voor je kopen... (ik neem tenminste aan dat je niet zelf heb gespaart...) echt bizar vind ik dat...
vinden we helemaaaaaal niet erg, h`e unfearlover
Maar het is een harstikke leuk paard!
Citaat:ag ik ben enigstkind!
CharlyBrown schreef:Citaat:ag ik ben enigstkind!
haha.. ja ik ook....
Maar heb toch echt zelf voor een paard moeten sparen...
Trouwens niks mis mee hoor, alleen een stuk minder makkelijk... Maar uiteindelijk geniet je er net zoveel van...
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
!

Citaat:ag ik vind het makkelijk zo dus mij hoor je ook niet klagen!
CharlyBrown schreef:ongelofelijk leuk paard.
Ik zal wel serieus goede begeleiding. Als je als 15 jarig meisje een hengst koopt van slechts 4 jaar oud....
Ben wel beetje jaloers op het feit dat je ouders hebt die gewoon zo'n paard voor je kopen... (ik neem tenminste aan dat je niet zelf heb gespaart...) echt bizar vind ik dat...

, & idd verstandig dat je hem laat ruinen!
Marriiel_ schreef:CharlyBrown schreef:ongelofelijk leuk paard.
Waarom is dat zo bizar dan?
Eigelijk heeft iedereen (denk ik) van onder de 16 het paard dat ze hebben gekregen.
!!
??? (maar ja, wat wil je met die ouders
)
.