Tamara!!! Je gaat toch geen foto's plaatsen van die arme drachtige Amo! Straks floept het veulen er nog uit onder het rijden! Geduld is een schone zaak. Hoewel... dan kan je lang wachten in dit geval.. Maar nu ik die foto's zo nog eens zit te bekijken vind ik het setje nog gaver staan dan eerst! Ik vind jullie echt een leuke combinatie. Leuk om eens bij jullie les te mogen kijken.
Ik dacht ook al dat ik wat gemist had....Amo drachtig... Leuke foto's Tamara! Kleurtje staat Amo idd erg goed en ik vind jullie een leuke combi! Ben benieuwd hoe die over een tijdje weer loopt...
Dit vind ik dus echt niét kunnen he! Hoog drachtig, en dan als ZZ-combinatie wegrijden! Ongelooflijk dat je je vent dat aandoet. Ik bedoel, dat komt niet vaak voor dat een ruin in verwachting is van een flinke VIERling!
Maar leuk Amo (en jou!) weer eens aan het werk te zien! Hij loopt echt lekker ruim zeg! En ik vind echt dat je netjes zit! Het blijft maar luxe hoor, lekker in het weiland rijden. Geeft mooie foto's! (ja daar kijk ik weer naar ) Nee maar leuk mo weer te zien, hij heeft veel te lang niet op bokt gestaan! Wanneer is je volgende les? Dan kom ik ook kijken! (je fanclub wordt met de week groter ! )
En, ben je al bezig met America inrijden? Je kan niet vroeg genoeg beginnen hoor
Wat leuk! Ik vind dat je het goed aanpakt! Niet meteen aan die voorkant klooien, heel goed! En zo zie je dat ze zelf dan wel willen! Goed hoor. Ga lekker zo door!
De laatste foto's zijn lekker ontspannen, lekker dat die daar dan zelf naartoe gaat als jij met die achterhand bezig bent! Gaat de goede kant op, en dat setje staat hem leuk!
Ik dacht toen ik de titel las echt zo; Met een HOOGDRACHTIGE merrie ga je toch geen pittige privéles rijden!? Maar toen ik je eerste zinnetje las was het niet erg Hahahah Succes ermeee!