Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Mooi sportmodelletje heeft ze zo
. 

Riant schreef:zadel ligt ook niet scheef, het paard buigt juist netjes , enige dat ik aan foto 8 kan vinden is dat je paard jouw gewicht misschien wat naar 1 kant gooit..
Moet wel zeggen dat ik mensen die van een foto kunnen zin hoe een zadel ligt ook heel bijzonder vind. Oke je kunt goed zien op een foto op het kantelt of los ligt maar die ene foto is gewoon net raar. Dit zadel lijkt prima te passen en niet voor problemen in de beweging te zorgen,
Sliet ziet er goed uit overigens !

)

Solide schreef:Zo gisteren weer dressuurles gehad. Was best lekker op 1 ontploffing van haar na. Goh ik kon bijna zandhappen, maar ja dat houdt de les levendig.
Waar ik zeker op moet letten is mijn houding. Ik moet eens wat trotser gaan zitten.
Maar wordt hard aan gewerkt.
De foto's zijn ook van het begin van de les. Daarna moest de fotograaf haar eigen paardje opzadelen voor de les. Het echte hele harde werken was dus nog niet aan de beurt. Daarom ook geen foto van de ontploffing
Losrijden voor de les
Ja ons lesmaatje. Sliet is echt beste vrienden met deze pony
Hierna hadden we een vuilniszak op de grond gelegd.
Ja we hebben een demonstratie van de bereden politie gezien.
Daar zeiden ze nog don't try this at home![]()
![]()
Ohoooo spannend
Doen we het.......
Ja hoor geen probleem*trots*
Toen was het afgelopen met de flauwekul en werd er echt gewerkt
Eerst luisteren naar de juf
ILSE!!!!! Rechtop zitten
Lekker kontje (van Solide)
En nog 2 gewone foto's waar ik duidelijk weer eens rechtop moet gaan zitten![]()
Leuk dat je even kwam kijken, laat een berichtje achter![]()
Commentaar altijd welkom.
Vind Sliet er ook erg goed uit zien
) verwijderd.