NF Kantje's Aniek @ Work (L1)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

YentlKG

Re: NF Kantje's Aniek @ Work (L1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 20:58

Dniekje schreef:
Aah naamgenoot Haha!
Leuke pony! ziet er ontspannen uit. laat 'm in draf niet te laag lopen.
Mooie combinatie! Knipoog

Als je goed kijkt naar mn tekst zie je dat ik erbij heb gezet; losrijden.
Die foto is net gemaakt toen ik haar aan het losrijden was en langzamerhand aan het oppakken was.
Als ik haar op gepakt hebt loopt ze natuurlijk veel hoger/opgerichter.

Dankjewel Haha!

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:07

Oke sorry Tong uitsteken overheen gelezen Bloos

jeaninex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:08

leuke pony !

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 22:00

Leuke pony!

Maar ik snap niet waarom je nu al met de oprichting bezig bent.
En travers/schouderbinnenwaarts laat lopen, en contragalop?
Zelf zou ik daar mee wachten tot ik daar aan toe ben.

KiimSharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 22:01

Leuke pony !:D. Ziet er goed & leuk uiit!

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 22:02

YentlKG schreef:
in de L1 zit inderdaad geen contragalop. In de trainingen begin ik ook niet vaak aan de contragalop, maar soms (als ze fijn loopt) pak ik wat nieuwere dingne erop, om te kijken hoe ze daar op reageerd. Dit gaat goed, net als we bijvoorbeeld kleine stukjes schouderbinnenwaarts/travers mee pakken, dit hoeft nog lang niet perfect maar het is wel fijn om eens te kijken hoe ze er op reageerd. En ten slot van rekening hoop ik over een tijdje wel deze oefeningen op wedstrijd te moeten doen Knipoog.

En ik denk dat je maar net het gevoel hebt of je er aan toe bent of niet. zolang ik weet dat er geen problemen door ontstaan en het fijn is om soms wat nieuws er bij te pakken vind ik het geen kwaad kunnen Lachen.

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 22:04

Als jij het gevoel hebt dat je er al klaar voor bent.
Moet je daar gewoon mee beginnen, ik wil je alleen waarschuwen voor het feit dat je er rustig aan mee doet.
Want het kan nu wel hartstikke mooi zijn dat jij dat dan even kan met je pony, maar straks moet het er wel goed op zitten.
Ik kan het ook verkeerd hebben met mijn conclusie; maar ik zou er nog even mee wachten.

Succes verder!

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 22:11

Je formuleerd het alsof ik ergens mee bezig ben terwijl ik daar eigenlijk nog láng niet aan toe ben, en verkeerd bezig ben. (correct me if i'm wrong Knipoog). Ik heb zelf het gevoel dat ik er aan toe ben, zo'n gevoel kan je v/d foto's niet afzien. Net als ik in de B heb gereden, het wijken er een keer bij ging pakken. Zodoende probeer ik het ook nu ik in de L1 rijdt. Denk niet gelijk dat ik elke dag probeer zo goed mogelijk deze oefeningen er in te drammen, maar ik doe het altijd vanuit de ontspanning. Daarom pak ik het er soms een stukje bij, alleen als ze fijn loopt. Tot nu toe pakt ze het goed op en lijkt ze het leuk te vinden om wat nieuwere oefeningen er bij te pakken. En ik doe het niet 'even' met mijn pony, je zegt het alsof ik het zonder begleiding er een beetje aan het opklooien ben, maar dat is niet zo. Ik wordt met goeie begeleiding geholpen en het is misschien 1 keer in de week dat ik zulke dingen er eens bij pak. We lopen echt niet te hard van stapel, omdat we er enkel een keer wat nieuws bij pakken, wat later (imo) alleen maar te pas kan komen Knipoog.

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 22:14

Oke!
Sorry dat ik zo over kwam bij jou, was niet de bedoeling hoor.

Als je gewoon onder goede begeleiding het doet kan er niks mis gaan.
Het is ook wel goed voor je pony om dingen te leren, anders gaan ze zich alleen vervelen!

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 22:16

Inderdaad, dankjewel voor je mening geven, alleen maar fijn om ook een standpunt van iemand anders te zien Lachen!

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:06

Good work meid! ga zo door iedereen heeft wel eens een dag dat het even wat minder gaat.
Blijven lachen en gewoon doorgaan