Hey volgens mij rijd jij op manege Willemshof! Klopt dat? Ben er zelf ook een paard keer geweest om de proef van mn kleine nichtje voor te lezen! Ziet er mooi uit voor zo'n jong beessie!
Mooi paardje zeg! Enne kan me voorstellen dat je je aandacht meer bij je paard hebt dan bij je eigen houding aangezien je hem nog maar kort rijdt! Ik vind het er goed uit zien meis!
heel mooi beestje! mooie tekeningen ! ik vindt het er al super uit zien hoor voor die paar maanden en zijn leeftijd! ga zo door.. ik heb de foto proberen in te zoomen maar hij wordt er wel grof van... maarja misschien wel Leuk voor msn plaatje ofzo Groetjes...kimberley
Inderdaad,, je ziet (en voelt) zelf gelukkig wat je fout doet, ik heb zelf ook een 3 kleurenplatenbonte merrie van nu inmiddels 6( ik heb haar zelf ingereden, en ik ben nog steeds met haar bezig). Ik vind die van jou ook echt hartstikke mooi getekend. Mijn complimenten
Ziet er goed uit hoor michelle ! Wuahah zal je binnekort wel keertje tegen komen op wedstrijd Bij ons doen ze ook landelijk dus als je eens een keertje bij ons wil starten moet je het maar even melden .