Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Narya schreef:kiss_lotte schreef:Ik ben 1,68 en weeg 38 kilo
38 maar? Ik ben even groot, weeg 55 kilo en heb ondergewicht. Het is bijna een wonder dat je dan nog te zien bent op de foto's
WiskyBokjes schreef:Sorry maar er staat : NIET ZEUREN OVER MIJN LENGTE...
wat gebeurt er alleen maar zuere of lengte.
ze weet et al hoor
Maar ziet er leuk uit, ik zeg niks![]()
Je weet het vast zelf wel en voor 1 keertje kan et geen kwaad
Kuss

) want je weet zelf wel dat het best kan voor een keer, je weet heus wel wat je pony kan hebben!

sorayalover1 schreef:Sorry maar jij weegt 38 kg?
Nee dat kan niet hoor!
Ik ben 1.65 ongv en weeg 39 kg en ik zit al aan ondergewicht! Nog 1kg afvallen en ik zat in de gevarenzone, dus denk niet dat jij 38weegt ook ben ik nog dunner op de foto als jou dus nee..
Verder leuke foto's ik weet dat je het niet wil horen maar ik vind je echt te groot, ga andere dingen doen met het ponytje. Wel een leukerd is het!

En je bent echt wel verstandig genoeg om te weten wanneer je echt te groot, en daadwerkelijk ook te zwaar bent voor de pony.

BertBaley schreef:Ik vind jou te groot, je peesjes te groot en je zadel + dekje te groot.
Verder leuk pony'tje.

kiss_lotte schreef:Ik ben 1,68 en weeg 38 kilo
Maar k vind je ook wel tegroot..

Tam_ schreef:kiss_lotte schreef:Ik ben 1,68 en weeg 38 kilo
Uhm.. ik ben 1.55 en weeg 38 kg en dat is toch te weinig voor mij, en ik ben ook best lang..
dus ik denk niet dat dit waar is want als het waar is heb je toch wel een erge ondergewicht iets![]()
Maar weer on-topic;; Heeel leuk beestjeMaar k vind je ook wel tegroot..

Ik heb ook nog heel lang gereden op een schetlander toen ik ongeveer jou lengte had, deze was rond de 40 en kon het prima aan, lol met elkaar is immers het belanrijkste, en die ponys zijn veel sterker dan de meeste mensen willen accepteren...
) en weeg op het moment (ren naar de weegschool) 53 kilo, maar ik heb net een zak chip op, dus daar mag je nog wat van af trekken
je moet je sochtends wegen na het plassen en voor het eten, dan weet je hoeveel je weegt, maargoed, 1.68 zijn en 38 kilo wegen is inderdaad wel een beetje weinig, ons mam is met diezelfde getallen opgenomen in het ziekenhuis. maar dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je eigen lichaam eruitziet op dat moment. (bij ons mam kon je letterlijk elk bot in haar lichaam tellen...)