Winnatoe @ strand!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: Winnatoe @ strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 09:44

Sorry maar jij weegt 38 kg?
Nee dat kan niet hoor!
Ik ben 1.65 ongv en weeg 39 kg en ik zit al aan ondergewicht! Nog 1kg afvallen en ik zat in de gevarenzone, dus denk niet dat jij 38weegt ook ben ik nog dunner op de foto als jou dus nee..

Verder leuke foto's ik weet dat je het niet wil horen maar ik vind je echt te groot, ga andere dingen doen met het ponytje. Wel een leukerd is het!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 09:48

Narya schreef:
kiss_lotte schreef:
Ik ben 1,68 en weeg 38 kilo Lachen

38 maar? Ik ben even groot, weeg 55 kilo en heb ondergewicht. Het is bijna een wonder dat je dan nog te zien bent op de foto's Clown

Daar dacht ik ook aan ja

WiskyBokjes schreef:
Sorry maar er staat : NIET ZEUREN OVER MIJN LENGTE...
wat gebeurt er alleen maar zuere of lengte.
ze weet et al hoor Knipoog
Maar ziet er leuk uit, ik zeg niks Knipoog
Je weet het vast zelf wel en voor 1 keertje kan et geen kwaad Tong uitsteken
Kuss

Je weet als je zulke topics plaats op bokt je daar comentaar overkrijgt.
En 1 keertje van 1/2 uur is toch wel wat anders dan 2,5 uur naar het strand.

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 09:59

Lotte! Lachen
Leuk ponytje, lekker koppie!
Leuk door het water, als het lekker weer is, ga ik zeker een keer met mij shet zwemmen! Haha!
Ik ga niks zeggen over je grootte (oeps, ik zeg er iets over. Tong uitsteken) want je weet zelf wel dat het best kan voor een keer, je weet heus wel wat je pony kan hebben!
Maar je peesbeschermers zijn helaas wel wat groot, dat loopt ook niet lekker voor de pony..
xxx

kiss_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 11:19

Haha bedankt Knipoog

Jullie kunnen vanuit hier echt nietzien hoeveel ik weeg hoor Nagelbijten / Gniffelen
dat zal ik zelf het beste weten.! Rolleyes

Huilen van het lachen

Birgit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:30

sorayalover1 schreef:
Sorry maar jij weegt 38 kg?
Nee dat kan niet hoor!
Ik ben 1.65 ongv en weeg 39 kg en ik zit al aan ondergewicht! Nog 1kg afvallen en ik zat in de gevarenzone, dus denk niet dat jij 38weegt ook ben ik nog dunner op de foto als jou dus nee..

Verder leuke foto's ik weet dat je het niet wil horen maar ik vind je echt te groot, ga andere dingen doen met het ponytje. Wel een leukerd is het!

Je kunt jezelf zo niet gaan vergelijken met haar en misschien wegen jou botten gewoon meer ofzo.
Voor 1x zal jou lengte echt niets uit maken, en te zwaar ben je niet. Zolang de pony het aan kan en er plezier mee heeft is er niets aan de hand. Lachen
Leuke foto's Ja

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:38

Dat je te groot bent voor de pony a la, je geeft zelf al aan dat je er niet iedere dag op rijdt. Ik rijd zelf ook af en toe nog met mijn 1.63 m op mijn Welsh A van 1.20 m. Wat ik wel heel erg vind is dat het zadel veeeels te groot is. Hij ligt veel te ver naar voren ondanks die staartriem. Zo krijgt de pony absoluut geen schoudervrijheid en beweegt slecht. Geeft dus echt aan dat het van geen kant past. Als je de rug van de pony niet wil verpesten moet je daar vooral niet mee gaan rijden. En ik weet dat het moeilijk is voor die kleintjes een passend zadel vinden, maar zou daarom niet er toch maar een geen-passend zadel op leggen. Ik heb ook het eerste jaar met een pinokkio gereden omdat ik niets passends kon vinden.

reentje91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 11:41

Eerlijk gezegd betwijfel ik ook dat je 38 kilo weegt dat kan bijna niet maar daar gaat het topic niet over dus zal ik er verder maar niks over zeggen. Ik vind het een leuke pony die er duidelijk veel plezier in heeft. Ik moet de rest wel gelijk geven dat je te groot bent voor je pony. En als je alleen maar deze peesbeschermers hebt kun je beter geen peesbeschermers omdoen deze hinderen je pony namelijk erg. Verder nog veel plezier met hem!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:06

Laat ze maar hoor meid Knipoog
Ik vind je idd ook te lang, maar nou en? Voor een keer kan het dus echt wel hoor, en kijk hoe dun je bent.. Als ik op bezoek ga bij m'n oude pony, en ik ga er een keertje weer op, vinden jullie het dan ook opeens zielig?? Ik ben er ook te groot voor, maar ik bezoek haar amper, en ik ga er dan ook nog maar soms is op, voor de leukigheid. Soms ook wel lang hoor, maar echt werken doen we niet! Lekker plezier hebben is het belangrijkste bij de kleine pony's vind ik. Haha! En je bent echt wel verstandig genoeg om te weten wanneer je echt te groot, en daadwerkelijk ook te zwaar bent voor de pony.

Ik vind het ook een erg leuke pony, veel plezier er verder nog mee. En ook erg leuke foto's! Ik wou dat bij mij in de buurt strand was, waar ik met m'n pony heen kon .. Verdrietig

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:13

Birgit_ : zware en lichten botten bestaan niet! Het zal dan eerder aan je spierbouw ofzo liggen.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:14

Ik vind jou te groot, je peesjes te groot en je zadel + dekje te groot. Lachen

Verder leuk pony'tje.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:18

Nog 1 ding over je gewicht. Je BMI is 13.5, dit echt heel laag als je weet dat vanaf de 20 pas een gezond BMI hebt.
Maar genoeg gezegd over het gewicht.
Het is een leuke pony

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:29

BertBaley schreef:
Ik vind jou te groot, je peesjes te groot en je zadel + dekje te groot. Lachen

Verder leuk pony'tje.

haha! Vork

Vind het ook een leuke pony! ( de rest is al gezegd

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:36

leuk ponietje

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:37

kiss_lotte schreef:

Uhm.. ik ben 1.55 en weeg 38 kg en dat is toch te weinig voor mij, en ik ben ook best lang..

dus ik denk niet dat dit waar is want als het waar is heb je toch wel een erge ondergewicht iets Nagelbijten / Gniffelen

Maar weer on-topic;; Heeel leuk beestje Haha! Maar k vind je ook wel tegroot.. Knipoog

kiss_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 12:44

Dat ik tegroot ben is duidelijk,na een paar keer zeggen weet k dat echt wel hoor Lachen

Bedankt voor de verdere reactie's Knipoog

reentje91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:45

Tam_ schreef:
kiss_lotte schreef:

Uhm.. ik ben 1.55 en weeg 38 kg en dat is toch te weinig voor mij, en ik ben ook best lang..

dus ik denk niet dat dit waar is want als het waar is heb je toch wel een erge ondergewicht iets Nagelbijten / Gniffelen

Maar weer on-topic;; Heeel leuk beestje Haha! Maar k vind je ook wel tegroot.. Knipoog

Sorry even heel off-topic maar vind jij 1.55 lang Verward

kiss_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 12:46

Indd dat vind ik ook niet echt lang.
Zoals ik ,ik ben wel lang voor mijn leeftijd etc Ja

kiss_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 12:46

Maja Nagelbijten / Gniffelen

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:48

schattig ponytje de rest is al gezecht;)

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:49

ik ben 1.83 das pas lang Haha!

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:51

Echt een leuk ponytje!! Haha!
Ik zal niet zo zeuren als die anderen het doen, je kan vaak niet eens meer een topic over rijden neerzetten, zonder over van alles afgezeken te worden Vork

Ik hoop dat je een leuke dag had. Zo ziet het er in ieder geval wel uit!!
En dat 2.5 uur op een paard is niet lang hoor. Denk aan trektochten. Dan zit je ook hele dagen op je paard. Ik zou zeggen doe het vaker want jij en vooral je pony had het reuze naar zijn zin Haha!

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 12:56

Nou Shirley_, daar ben ik het niet mee eens. Bij trektochten spreek je van 'normale' verhoudingen tussen mens en paard. Hier niet. Ik vind het een leuke pony, maar ik zou dit niet meer doen. Mocht je het nog een keer doen, plaats dan geen foto's op bokt, je weet dat je kritiek krijgt op je lengte. (En die is niet ongegrond)

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:01

Ze vroeg niet om kritiek over haar lengte!! Waarom maakt iedereen zich zo druk over haar lengte? Ze komt er alleen onderuit, maar het ponytje houdt haar MAKKELIJK en het ponytje heeft het reuze naar haar zin!!

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:01

Erg leuke pony! Je bent wel een beetje te groot voor het oog, maar de pony heeft er lekker veel lol in en jij ook! Zwemmen is lekker he met dit weer, wij gaat ook heel veel badderen met de ponys, as zondag weer Haha! Knipoog Ik heb ook nog heel lang gereden op een schetlander toen ik ongeveer jou lengte had, deze was rond de 40 en kon het prima aan, lol met elkaar is immers het belanrijkste, en die ponys zijn veel sterker dan de meeste mensen willen accepteren...

of-topic: dat gezeur over ondergeweicht word ik zo ziek van, als je in de puber tijd zit hebben zommige daar gewoon last van, ik ben ook 1.76 (dat vind ik wel lang Tong uitsteken ) en weeg op het moment (ren naar de weegschool) 53 kilo, maar ik heb net een zak chip op, dus daar mag je nog wat van af trekken Knipoog je moet je sochtends wegen na het plassen en voor het eten, dan weet je hoeveel je weegt, maargoed, 1.68 zijn en 38 kilo wegen is inderdaad wel een beetje weinig, ons mam is met diezelfde getallen opgenomen in het ziekenhuis. maar dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je eigen lichaam eruitziet op dat moment. (bij ons mam kon je letterlijk elk bot in haar lichaam tellen...)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:02

Ojee, die peesbeschermers zijn inderdaad te groot. Die kan je beter aflaten want zoals al gezegd belemmert dat je pony in het lopen. Dus weglaten of een goede maat aanschaffen Knipoog