enne mij maakt veder niet uit ik zeg alleen maar miss. kan je met een sprongentje maken ander bit in doen of teugels aan de neusriem vast maken.. ik heb veder niks tegen pessoabit of wel bit dan ook als er maar juist meegereden word Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
enne mij maakt veder niet uit ik zeg alleen maar miss. kan je met een sprongentje maken ander bit in doen of teugels aan de neusriem vast maken.. ik heb veder niks tegen pessoabit of wel bit dan ook als er maar juist meegereden word 

blacklight schreef:Ja hij komt inderdaad van ponyhandelsstal de Ombos. Het was eigenlijk alleen niet zo`n super pony als ze daar zeiden. Hij is super braaf opzich maar zo verschrikkelijk eigenwijs. En hij doet echt niet wat je wil
knabbelgirl schreef:ze zijn leuk hoor samenIk ga geen commentaar geven want ik denk dat nu plezier belangrijker is

Lacuna schreef:het belangrijkste is dat er plezier is op deze leeftijd. Helemaal mee eens...
Maar om dan te rijden met een pessoabit in handen van een 6-jarige ruiter, en spoortjes om de voetjes...
De springfoto's zal ik geen commentaar op geven. Tenslotte kan zo'n schattig wurmpie het evenwicht nog wel eens verliezen, dat kan gewoon gebeuren.
Maar kijk ik dan naar de stilstand-plaatjes, die geven mij absoluut geen fijn beeld.
Vind het jammer dat deze jonge dame niet leert respect te hebben voor paarden. Daar kan ze zelf niets aan doen (ze weet neit beter) maar ik vind dat instructie, maar ook andere paardenmensen in en om de stal, haar dat bij moeten brengen!
Groetjes, Lacuna
leuke combi ook
ze heeft m ook heeel mooi ingevlochten!
er is nog veel te verbeteren maar dat komt later wel
veel plezier nog!
blacklight schreef:Ik vind het nogal overdreven dat ze geen respect heeft voor paarden. Verder krijgt ze les van 2 zwarte tour ruiters en die staan allebij achter het bit. In het begin ook niet maar wel als je ziet hoeveel de pony hiervan veranderd is. En de pony heeft nogmaals nergens last van tijdens het rijden. Als hij ergens last van had liet hij het wel merken.