Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Evelijn schreef:Laat je vader met de instructrice en haar man praten, want dit is echt een vreemde situatie. Dat je zo raar behandeld wordt in de les en moet vegen terwijl je vader op je staat te wachten.
Ik hielp vroeger ook wel mee op de manege maar dat was altijd leuk en gezellig. Als we dan met groepje meiden hadden gemest en geveegd mochten we een uurtje rijden van de manege eigenaar.
Misschien kan zij eens een praatje gaan maken met de instructrice of manege eigenaar? Blijft het dan zo, dan zou ik een andere manege gaan zoeken
esthertjuh_ schreef:Ja,het probleem is ik ben al een keer van les verandert zeg maar naar de manege toe maar mijn ouders vinden mijn instructrice ook raar maar een andere zit er niet in.
Ook belooft ze al 4 weken springles zonder het te doen en als ik erna vraag moet ik weer alle gangen vegen dat vind ze ook HEEL erg leuk om te doen je als ze je ziet de gangen laten vegen de stallen uitmeste enzo.... ik weet dat het erbij hoort maar ik vind niet dat ik dat elke week hoef te doen terwijl de andere dus gewoon leuke dingen doen met de pony's.
Verder kan ze volgens veel andere niet eens rijden
En dan nog weet ik zeker dat ze mij niet moet.
Alleen als mijn pap erbij is is ze aardig.
Een keertje moest ik weer eens de gangen helemaal alleen vegen terwijl ik al een kwartier te laat was en dat zei ik ook dan tegen haar.Toen zei ze weer van ja je veegt maar door dan zeg je maar tegen je vader dat je me aan het helpen was (ik vroeg me eigenlijk af wat zei dan had gedaan*NIKS*) en toen kwam mijn vader een kwartier later nogal boos binnen en toe vroeg mijn pap aan de instructrice waarom ik niet was gekomen en toen zei ze dat ik had gezegt dat ik niet wou gaan!!!!!
En even voor de duidelijkheid mijn instructrice en haar man zijn de baas van de manege en als ik met dr probeer te praten dan kan je wel zo raden wat er gebeurd....
Ze draait zich om zegt gang poetsen en daar is ze dan klaar mee.
En anders komt dr ook niet veel goeds uit denk ik.
xx
is egt niks voor een straf paardrijden is om te leren ik zou gewoon naar huis gaan en haar laten zitten en ze kan niet rijden das warom doet ze dan zo?
nee grapje ik rij gewoon door klaar.Ik ga dalijk met mijn bffl anique zie AniiQue een verzorgpony zoeken en dan gaat ze mij helpen met het rijden van die pony als we een vinden.
maar eerst hengstje beauty rijden