Ben gek op schimmels.

Mooie foto's, !
Leuk paardje gewoon..!
En nog veel succes ermee. ! Gaat vast wel lukken

Foto 2 is idd erg mooi !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sizzle schreef:Ik vind het belangrijk om uitgestrekte gangen duidelijk en maximaal te rijden. De hoofd/hals houding komt bij mij op de 2e plaats en zal gaandeweg verbeteren als het achterbeen tot dragen komt. Ik zou nooit half gaan rijden zodat ze 'mooier' in de krul loopt want dan kom je uiteindelijk niet verder. Dus ja, mijn paard valt af en toe uit elkaar maar leert wel op haar eigen benen te lopen.
Marriiel_ schreef:Sizzle schreef:Ik vind het belangrijk om uitgestrekte gangen duidelijk en maximaal te rijden. De hoofd/hals houding komt bij mij op de 2e plaats en zal gaandeweg verbeteren als het achterbeen tot dragen komt. Ik zou nooit half gaan rijden zodat ze 'mooier' in de krul loopt want dan kom je uiteindelijk niet verder. Dus ja, mijn paard valt af en toe uit elkaar maar leert wel op haar eigen benen te lopen.
Maar hoe kun je nou goede uitgestrekte gangen rijden als je paard niet goed ontspant/zijn spieren aanspant?
merith_ezra schreef:heey
leuke foto's!!
zie je wel eens rijden in de bak(manege lansbergen:P)
ook dan ziet het er goed uit en ik vind het ook altijd leuk om er naar te kijken!!!:P
mooi wit ook!